عثمان بوکاری بازیکن تیم ملی غنا پس از باز کردن دروازه پرتغال، شادی خاص رونالدو را به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار معروف است، اما آیفون‌های این شرکت، سال ۲۰۰۷ معروف شدند. اما اولین تلفن هوشمندی که دنیا به خود دید، سال ۱۹۹۴ بود. نام این تلفن «IBM Simon» بود.
حمله مرفاوی به عابدزاده: در استقلال معروف شدی، حالا خودت را پرسپولیسی می‌دانی؟
عرشیا و شنتیا به نژاد تا حدود زیادی والیبال ایران را در پست پاسور با آینده امیدوار کردند.
آرنات دانجوما، ستاره هلندی فصل پیش ویارئال که به شادی گل کبرایش معروف است، به طور رسمی به اورتون پیوست.
والیبال ایران یک پاسور عالی را در آینده ای نزدیک خواهد داشت.
در صورتی که به جمع بندی نهایی برسیم باید از تمام ظرفیت ها و بازیکنان خود بهره ببریم تا در مسیر رقابت های انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.
محمد رضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است. ‌
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، تکرار شادی گل معروفش توسط فوتبالدوستان سرتاسر جهان را موجب خوشحالی خود دانست.
سعید معروف و مهدی مهدوی برای شاید آخرین بار در یک تورنمنت در یک تیم قرار میگیرند.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
چرا برخی با تنگ‌نظری دایره امر به معروف و نهی از منکر را تنها مساوی با امر به حجاب و نهی از بی‌حجابی می‌دانند؟ چرا نمی‌فهمیم بابت چه چیزی همه واجبات در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره آبی در مقابل دریای پهناور است؟ چرا سختی و ظرافت این مهمترین واجب را درک نمی‌کنیم؟ چرا زبان این نسل را نمی‌فهمیم و ازقضا گمان می‌کنیم با این اعلام برائت‌ها و بیزاری‌جستن‌ها بهترین کار را انجام می‌دهیم؟ باور کنید که اینگونه عمل کردن در قبال خطاها، خود بزرگترین خطاست.
در آستانه آغاز جام باشگاه های آسیا یک خبر عجیب درباره نماینده ایران مطرح شده است.
سوپ شاهی و سوپ هویج برای فصل بهار غذا‌هایی مناسب هستند. طعم و بافت سوپ بسته به هویج شما متفاوت است. هویج نازک سوپ غلیظ‌تری را برای شما می‌سازد و بنابراین ممکن است نیاز به تنظیم غلظت و افزودن آب داشته باشید.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگ تر از تفرقه وجود ندارد.
بهزاد غلامپور در بازی امروز مقابل گل‌گهر شادی گل معروف خود را روی رضا میرزایی پیاده کرد.
شاید اگر محرم نویدکیا در لیگ بیستم سرمربی سپاهان نبود، او یک سال دیگر به فوتبالش ادامه می‌داد اما...
در اسناد قدیمی سرپل تجریش محلی برای به جا آوردن آداب و رسوم تهرانی‌ها و شمیرانی‌ها بود. قدیمی‌ها می‌گویند میان اهالی تجریش و حتی تهرانی‌ها رسم بود بعد از مراسم عروسی با ماشین عروس به سرپل تجریش می‌رفتند و بخشی از مراسم پایکوبی و شادی شب عروسی در این محل انجام می‌شد.
ستاره 21 ساله رئال مادرید بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو شادی گل معروف پله را انجام داد.
روز گذشته رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد به مصاف یانی دیاکومیهالیس آمریکایی رفت و موفق به شکست حریف خود شد. عموزاد پس از این پیروزی با نشان داد قلب به سبک بازیکنان فوتبال برد خود را جشن گرفت.
اورلین شوامنی، ستاره جوان رئال مادرید، می‌گوید اولین خاطره‌اش از ال‌کلاسیکو شادی گل معروف کریستیانو رونالدو در نوکمپ است.
عطایی: موسوی برگشت، شاید معروف را هم برگردانم
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل برگزار شد.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ