مادر مقتول به هیچ عنوان حاضر به گذشت نشد و حکم قصاص به درخواست اولیای دم، صبح چهارشنبه ۲ شهریور اجرا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی پس از غیرشرعی دانستن وام اربعین به شرط سپرده‌گذاری قرضی توسط شورای فقهی بانک مرکزی اعلام کرد که مبالغ دو میلیون و پانصد هزار تومان سپرده‌گذاری وام اربعین قابل برداشت است.
متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران با تایید اعترافات همسر مقتول گفت: اوایل ارتباط در شبکه مجازی آن زن به من نگفت متاهل است، اما وقتی به او وابسته شدم گفت متاهل است و شوهرش او را طلاق نمی‌دهد. پس از آن بود که با هم نقشه قتل مقتول را کشیدیم.
بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از ورود به خانه در نقش پیک، اقدام به قتل زن جوان کرده و پس از یک ساعت سراسیمه از خانه خارج شده و این در حالی بود که در زمان خروج از خانه ماسک به صورت نداشت و همین کافی بود تا سرنخ اصلی در اختیار پلیس قرار گیرد.
پس از چندین مرحله بازجویی هر یک از متهمان جنایت را به گردن دیگری می‌انداخت تا اینکه حامد لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت هولناک خود برداشت.
برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی پس از پایان دربی اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از سکو‌های ورزشگاه کردند.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی پس از رسیدگی و تشکیل جلسات متعدد محاکمه و بررسی اسناد و مدارک موجود، هر پنج نفر متهم پرونده را به اعدام محکوم و در خصوص سایر اتهامات، چهار نفر از متهمان را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است که طبق قانون، اشد مجازات قابل اجرا خواهد بود.
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع قتل، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت افزود: در نهایت پس از طی مراحل قانونی، حکم عامل قتل شهید پور دهقان در محل زندان مرکزی خرم آباد با تشریفات شرعی و قانونی اجرا شد.
شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مامور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ حین ماموریت در شهر خرم‌آباد، مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر به مقام والای شهادت نائل آمد.
چند روز پس از جنایت مادر کودک با اداره پلیس تماس گرفته و وانمود کرده که هنگام بردن دخترش به پارک یک فرد ناشناس او را دزدیده است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
پس از اعلام حکم قاتل مونا حیدری، ابهاماتی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی دراین‌باره مطرح شد و با مقایسه این پرونده با پرونده‌های دیگر مدعی شدند باید برای قاتل، عنوان «محاربه» در نظر گرفته می‌شد.
پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفتند و با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
صبح روز پنجشنبه هشتم مهر سال گذشته، جسد مرد جوانی در حاشیه یکی از بزرگراه‌های جنوب تهران کشف شد و موضوع به پلیس و بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد. با حضور تیم جنایی، در تحقیقات میدانی خیلی زود هویت مقتول که مردی افغانستانی به نام نظیر بود، برملا شد. تحقیقات نشان می‌داد نظیر شب قبل و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
وی افزود: متهم در بخش دیگری از اقاریر خود اعلام کرده که پس از شلیک به سمت افسران پلیس در خیابان طالقانی قصد خودکشی داشته که موفق به انجام آن نشده بود و حتی قصد داشته از آب اسیدی که در جیب خود به همراه داشته استفاده کند که ماموران پلیس آن از دستانش گرفتند.
باتوجه‌به تخلفات برخی شرکت‌ها در زمینه کالاهای موردنیاز مردم و ایجاد التهاب در بازار، باید اسامی شرکت‌های تولیدی متخلف که گران‌فروشی کرده‌اند، اعلام عمومی شود.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ