فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
در حمله امروز به حرم شاهچراغ یک خادم حرم به شهادت رسید و 7 تن مجروح و مصدوم شدند.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.
در اسکی شهیر ترکیه بر اثر تصادف اتوبوس، خودرو‌های نظامی و ون ۱۴ نفر مجروح شدند که ۱۲ نفر آن‌ها نظامی بودند.
‌ ویدئویی از لحظه از پا درآوردن تیرانداز دبستان در شهر «نشویل» منتشر شده است. این ویدئو که توسط دوربین متصل به یک مامور پلیس ضبط شده است، از لحظه ورود ماموران پلیس به ساختمان مدرسه تا از پا درآمدن تیرانداز را فقط در طول حدود دو دقیقه نشان می‌دهد. صبح روز دوشنبه، در یک دبستان در شهر «نشویل» در ایالت «تنسی» آمریکا، یکی از دانش‌آموزان سابق این مدرسه اقدام به تیراندازی به سوی دانش‌آموزان و کارکنان دبستان کرد. در پی این تیراندازی، سه کودک و سه بزرگسال کشته و چند نفر نیز مجروح شدند.
یک موتورسوار روز یکشنبه بر اثر برخورد با یک دستگاه لامبورگینی در هنگ کنگ به شدت مجروح شد.
کاترین، شاهدخت ولز در شرایط یخبندان و در حالی که یونیفرم نظامی به تن کرده بود در تمرینات کمک‌های اولیه نظامی شرکت کرد. وی اولین بازدید خود را از گردان اول در سالزبری را با لباس رزم انجام داد. در شرایط سرد و برفی، او از گردان بازدید کرد و در شبیه سازی مجروح شرکت کرد و در آنجا نحوه ارائه کمک‌های اولیه به یک سرباز مجروح را آموخت.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
صبح امروز با حمله فردی مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، رئیس نیروهای محافظ سفارت جان باخت و دو نفر نیز مجروح شدند. انگیزه این فرد شخصی و خانوادگی اعلام شده است.
در پی تلاطم شدید در پرواز خطوط هوایی هاوایی از فینیکس به هونولولو در روز یکشنبه، ۱۱ نفر به شدت مجروح شدند.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند. علی اصغر لری گویینی نیز یکی از شهدای دانش آموز این حادثه است که پدر و برادر سه ساله او نیز در این حادثه مجروح شدند.
تصویر تروریست شاهچراغ بعد از مجروح شدن و دستگیری توسط نیرو‌های امنیتی را ببینید.
ولودیمیر زلسکی رئیس جمهور اوکراین از سربازان و کادر پزشکی بیمارستان به خاطر خدماتی که برای کشور داشتند تشکر کرد و به بیماران و مراقبان آن‌ها در بیمارستان جوایز نظامی اعطا کرد. این بیمارستان مراقبت‌های تخصصی را برای اسرای آزاد شده و همچنین توانبخشی روانی برای سربازانی که از PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) رنج می‌برند، ارائه می‌دهد.
در نتیجه هجوم هواداران تیم کریکت هند برای خرید بلیت در حیدرآباد شماری مجروح شدند.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، در حاشیه بازدید از منطقه اودسا برای نظارت بر صادرات غلات، از نیرو‌های نظامی مجروح در بیمارستان اودسا عیادت کرد. زلنسکی با سربازان مجروح صحبت کرد و با آن‌ها سلفی گرفت. یکی از نظامیان خارجی نیرو‌های مسلح اوکراین به زبان انگلیسی به زلنسکی توضیح داد که چگونه با سربازان روسی در رودخانه جنگید. این اولین بار است که رئیس جمهور اوکراین در انظار عمومی با یک نظامی خارجی ارتش اوکراین صحبت می‌کند.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ