وی افزود: متهم در بخش دیگری از اقاریر خود اعلام کرده که پس از شلیک به سمت افسران پلیس در خیابان طالقانی قصد خودکشی داشته که موفق به انجام آن نشده بود و حتی قصد داشته از آب اسیدی که در جیب خود به همراه داشته استفاده کند که ماموران پلیس آن از دستانش گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
دادگاه حقوقی شکایت خانواده‌ی شهدا و آسیب دیدگان کودتای نوژه از دولت آمریکا، که در جریان آن سه نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند برگزار شد.
نظر به اینکه جلسه دادرسی قبلی علنی بوده و دادگاه قرار غیرعلنی بودن دادرسی رو صادر و اعلام نکرده، در نتیجه طبق قانون این دادرسی هم باید علنی باشد و جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت آمنه ذبیح پور از سپیده قلیان برگزار نشد.
جلسه دادگاه سپیده قلیان به شکایت آمنه ذبیح پور امروز در بستر اسکای روم و به صورت برخط و علنی برگزار می‌شود.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
قاضی دادگاهی فدرال در آمریکا ملاقات و برقراری ارتباط آژانس ها و مقامات دولت جو بایدن با شبکه های اجتماعی برای بازبینی محتوایشان را محدود کرد.
در حادثه انفجار ۳ نارنجک و تیراندازی متعاقب آن در دادگاه «شوچنگو» در کی‌یف، چند نفر مجروح شدند و ضارب نیز ۲ نفر را در اتاقی در این ساختمان گروگان گرفته است.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر دانشجو را تأیید کرده و در گزارشی اعلام کرده بود وی به شدت شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته، برای سام کیفرخواست صادر شده و پرونده‌اش به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
نوری شب قبل از اینکه کیفرخواست علیه او قرائت شود در تلاش بوده کیفر خواست را مطالعه و خود را برای جلسه دادگاه آماده کند که مامورین پلیس سوئد با حمله به سلول انفرادی، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند.
رای پرونده قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی تهران از سوی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی صادر شد.
ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شد.
ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شد. متهم ۲۵ ساله‌ای که مقابل میز قاضی صلواتی ایستاده بود، در برابر همه سوال‌ها فقط میگفت «نمی‌دانم». بعضی‌ها معتقدند این مدل پاسخ‌دهی به سوالات، ترفند این فرد برای استفاده از بهانه‌هایی همچون «عدم هوشیاری در زمان ارتکاب جرم» است.
نماینده دادستان با بیان اینکه اتهام اصلی متهم محاربه و افساد فی‌الارض و ایجاد رعب و وحشت مردم با سلاح گرم است، گفت: متهم با یک قبضه سلاح گرم «کلت کمری» اقدام به تیراندازی در خیابان طالقانی تهران کرد که منجر به جراحت افسران انتظامی مستقر در محل شد.
دادگاه ضارب ماموران انتظامی خیابان طالقانی تهران و قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار برگزار شد.
مطر در دادگاه حاضر شد و متهم به تلاش برای قتل شد، اما وی اعلام کرد که بی‌گناه است و با حکم دادگاه بدون قرار وثیقه در بازداشت خواهد ماند.
ناتانیل بارونه، وکیل تسخیری «هادی مطر»، ضارب سلمان رشدی در دادگاه منطقه‌ای نیویورک اعلام کرد که موکلش دادخواست بی‌گناهی را در دادگاه پر کرده است.
باتوجه‌به تخلفات برخی شرکت‌ها در زمینه کالاهای موردنیاز مردم و ایجاد التهاب در بازار، باید اسامی شرکت‌های تولیدی متخلف که گران‌فروشی کرده‌اند، اعلام عمومی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ