هربرت هاینر، رئیس بایرن، هرگونه احتمال جدایی لوکاس هرناندز و رفتن او به پی اس جی را منتفی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد مذاکرات سیتی با وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا حرف بزند. او در مورد جدایی احتمالی کول پالمر نیز چیز خاصی نگفت.
بایرنی ها از نحوه جدایی لوکاس هرناندز مدافع میانی فرانسوی و پیوستنش به پی اس جی در این تابستان اصلا راضی نیستند.
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
لوکاس مورا در انتهای قرارداد خود با باشگاه تاتنهام این تیم را ترک خواهد کرد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، به خداحافظی سرخیو بوسکتس از بارسلونا و جدایی او از این باشگاه در پایان فصل واکنش نشان داد.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، می‌گوید حمایت هواداران این تیم از او برایش بهترین حس ممکن است.
لوکاس هرناندس بازیکن فرانسوی بایرن‌مونیخ پس از جدایی از همسرش با نامزد سابق کریستیانو رونالدو وارد رابطه شده است.
لوکا مودریچ، ستاره کروات، می‌گوید پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید ارتباطی با او ندارد، اما همچنان احترام زیادی برای او قائل است.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری، معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
بعد از انتقال غیرمنتظره دالی بلیند هلندی به بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی لوکاس هرناندز مصدوم، یک ستاره سابق هلندی می‌گوید او ممکن است در بایرن به مشکل بربخورد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده است که در آستانه انتقال لوکا مودریچ به این تیم بود.
طی ۷ ماهه سال جاری تنها ۱.۵ میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی و ۱۲ میلیارد تومان از محل خانه‌های لوکس وصول شده است.
در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه، حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او که ارزش مالی قابل توجهی دارند یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.
رئیس سازمان امور مالیاتی پیش بینی کرده بود در سال جاریی از ۵۵۰ هزار خودرو لوکس شناسایی شده در کشور، ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات بایستی اخذ و دریافت شود. رقمی قابل توجه که می‌تواند بخشی از درآمد‌های مالیاتی دولت را در سال جاری محقق کند.
کسی تصور جدایی کاسمیرو از رئال را نداشت و برای بسیاری این یک اتفاق غیرمنتظره بود ولی تصور کنید روزی که لوکا مودریچ از رئال برود.
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، مدعی شد دلیلی مبنی بر جدایی از این باشگاه نمی بیند.
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی از تعیین درآمد مجموعا ۲۳۰۰ میلیارد تومانی مالیات بر خودروهای لوکس در سال جاری خبر داد.
لوکا یوویچ پس از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به فیورنتینا، درخششی فوق تصور داشته است.
سفینه فضای لوکس جدید شرکت Space Perspective که «نپتون» نام دارد، در هفته جاری معرفی شد. این سفینه فضایی به یک کابین داخلی شیک و راحت مجهز شده است که در طول سفر آب و هوا و فشار را بخوبی کنترل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ