لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صحفه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد که اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بورس در این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرده و وضعیت موجود می‌طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن مجلس حضور یافته و گزارش دهند.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
واکنش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پاسخ «قانع‌کننده» ایران درباره ذرات اورانیوم ادعایی کشف شده در یکی از سایت‌های مورد ادعای آژانس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برآشفت.
اشپورت‌بیلد می‌گوید گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ درباره توافق پی‌اس‌جی با لوکاس هرناندز دروغ بوده و باعث عصبانیت شدید بایرن مونیخ از این رسانه فرانسوی شده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در واکنش به یک گزارش اطلاعیه ای را منتشر کرد.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پاسخ این وزارتخانه به سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال آماده شده است.
مدیران باشگاه بارسلونا در پاسخ به اتهامات دادستانی هنوز نتوانسته‌اند توضیحات قانع کننده‌ای بدهند.
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
به گزارش "ورزش سه"، دبیرکل کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر صحبت‌های یورگن کلینزمن درباره فوتبال ایران را نژادپرستانه توصیف کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با اتخاذ سیاست همیشگی‌اش سوالات خبرنگاران را با ظرافتی خاص پاسخ داد.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
وزارت صمت در پاسخ به گزارش مهر در مورد اسقاط، اعلام کرد که اگر تشخیص بر واریز یک درصد قیمت فروش خودرو به صندوق محیط زیست باشد این مبلغ به افرادی تعلق می گیرد که خودرو یا موتور اسقاط می کنند.
شهرآورد گرم اصفهان با تساوی دو تیم ادامه دارد اما این پایان کار نیست
وی در پاسخ به پرسش که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحدهایی که کشتارها آنها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.
این منبع مطلع با بیان اینکه برخی طرف‌های خارجی در تلاش هستند تا از فضاسازی رسانه‌ای برای اعمال فشار به ایران بهره گیرند و روزانه ادعاها و داده‌های غلط متعددی در مورد محتوا و روند مذاکرات منتشر می‌نمایند، تأکید کرد که در چنین شرایطی نباید به انتشار مطالبی دست زد که رسانه‌ای را به تریبون و پایگاه دشمن بدل می‌کند.
ممفیس دیپای خیلی زود پیشنهاد رئال سوسیداد را رد کرد پیشنهادی یک ساله و قرضی که ستاره هلندی تمایلی به قبول آن نداشت.
همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با ایرنا گزارشی را که به نقل از شبکه سعودی العربیه در برخی رسانه‌ها با محتوای پاسخ آمریکا به نظرات ایران منتشر شده تکذیب کرد.
عباس آخوندی در یادداشتی نوشت: آشکار است که تمام این داستان صرفا بهانه‌ای در جهت ذکر و درج نام اینجانب و دیگر شخصیت‌ها در این گزارش، ایجاد موجبات بدنامی و تشویق افکار عمومی نسبت به اینجانب و آنان بوده‌است. پرواضح است که نه تنها عموم مردم بلکه حتی خاصه‌گان امکان خواندن این گزارش مفصل را ندارند.
اگر گزارش الجزیره درست باشد، آمریکا قرار است 17 بانک را از تحریم ها خارج کنند. حالا چه تضمینی وجود دارد که کاخ سفید مجددا همه اینها را به بهانه هایی مانند مبارزه با تروریسم و... تحریم نکند؟ زیرا تنها مورد اختلاف و تنش که منجر به تحریم علیه ایران شده، مسئله هسته‌ای نیست
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ