اف سی-۳۱ هواپیمای رادارگریز چینی است که بر خلاف اف -۳۵ که تنها یک موتور دارد، دو موتور توربوفن پس سوز خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
"لیمینگ شن"، دیپلمات چینی به اظهارات عجیب در ایران درباره مصرف یک وعده غذا در چین با انتشار توییتی پاسخ داد.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی بر اساس پاسخ به تقاضای متنوع مصرف‌کنندگان، برند جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی انرژی نو را از خودروهای آفرود تا اسپورت معرفی کرد.
کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار پرونده‌ای به اعتراض باشگاه والنسیا برای بستن بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش واکنش نشان داد و شواهدی علیه هواداران این تیم به نمایش گذاشت.
در اجرای تبصره ۳ ماده ٨۴ و ماده ۸۷ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۹۲ این موضوع از فقهای شورای نگهبان استعلام گرفته شد که پاسخ این استعلام به شرح زیر اعلام گردید:
این معما برای کسانی است که از بازی‌ها و تست بینایی سرگرم‌کننده لذت می‌برند. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.
مجتبی پوربخش، مجری ورزشی سابق صداوسیما از مسئولین خواست به یک علامت سوال بزرگ در پرونده علی انصاریان پاسخ دهند.
افرادی که هوش و البته تمرکز و دقت بالایی دارند می‌توانند تست زیر را حل کنند. فقط یک درصد از مردم می‌توانند شانه پنهان شده در تصویر زیر را در ۱۳ ثانیه ببینند.
با پاسخ دادن به تست هوش می‌توانید سرعت عمل و خلاقیت ذهن خود را بیازمایید. در تست زیر باید تصویر یک کودک را با سرعت بیابید.
در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران، حضور حجت الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات در حیاط پاستور مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و این قاب متفاوت را از او ثبت کرد. به گزارش همشهری آنلاین، به روال نشست‌های چهارشنبه هیات دولت، جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران با حضور تعدادی از وزیران، در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها به نحوه قضاوت خود را داد و در عکسی نشان داد که بازیکنان فرانسوی هم هنگام زدن یکی از گل‌های کیلیان ام‌باپه در زمین بازی هستند.
برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا نمی‌توانید پاسخ درست را براحتی پیدا کنید. درست و با دقت به تصویر نگاه کنید.
این تست تصویر ۲ حیوان است که شما در نگاه اول تنها یکی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویری که شما ابتدای کار متوجه آن شدید پاسخ تست شماست.
«من به قطر نرفتم و در دبی هستم، این شخصی هم که در تصویر هست، من نیستم.»
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش‌ از این هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بی‌تردید در صورت تصویب قطعنامه، پاسخ قاطع و موثر خواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار تصویر نامه‌ای منتسب به وی با عنوان اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت، پاسخ داد: در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام.
شهردار تهران توضیحاتی درباره انتشار تصویر اردوی بهشت گردی در بهشت زهرا داد.
شهردار تهران توضیحاتی درباره انتشار تصویر اردوی بهشت گردی در بهشت زهرا داد.
علی کریمی می‌گوید: «اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ