وزیر اطلاعات تاکید کرد: در صورت ایجاد ناامنی برای ایران با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای عالی سیاسی یمن درباره هرگونه اقدام نظامی برنامه ریزی شده از سوی فرانسه در کشور آفریقایی نیجر، هشدار داد.
کی‌یف با اشاره به حمله پهپادی امروز به تانکر سوخت روسیه در دریای سیاه، به طور غیرمستقیم مسئولیت آن را برعهده گرفت.
سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و موجب شده آنها درباره هرگونه اقدام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در محاسبات خود بازنگری کنند.
سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و موجب شده آنها درباره هرگونه اقدام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در محاسبات خود بازنگری کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه تلاش برای مرتبط کردن جنگ اوکراین به همکاری‌های ایران با روسیه را اقدامی با اهداف سیاسی خواند و گفت: حق خود را برای اقدام متقابل و متناسب علیه اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا محفوظ می‌دانیم.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
سخنگوی وزارت امورخارجه چین در پاسخ به خبرنگاران درباره عبور ناایمن کشتی‌های آمریکایی و چینی از کنار هم در تنگه تایوان گفت این اقدام تحریک آمیز ابتدا از سوی طرف آمریکایی آغاز شد و بی پاسخ نمی‌ماند.
آیرینا بروگان، کارشناس سازمان اطلاعاتی روسیه می‌گوید: «پریگوژین نقش سگی را دارد که به همه پارس می‌کند و الیت روسیه انتظار هرگونه اقدامی را از سوی او دارند. واضح است که پوتین کاملاً از این موضوع راضی است.» بروگان معتقد است که پریگوژین به‌دنبال یک کرسی در شورای امنیت در کنار شرکای اطلاعاتی پوتین است که بتواند از جان خود محافظت کند.
زیاد النخاله به اشغالگران هشدار داده است که به هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی پاسخی سخت خواهیم داد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند.
رهبر جنبش انصارالله یمن به شدت به تل آویو نسبت به هرگونه اقدامی علیه سوریه هشدار داد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هرگونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت، مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.
سمنان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه پلیس با هرگونه اقدام هنجار شکن برخورد می‌کند، گفت: برنامه‌های شادی بخش طی ایام نوروز در کشور اجرا می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفت که این کشور به هرگونه اقدام نظامی آمریکا بر اساس اصل بمب هسته ای در مقابل بمب هسته ای و مواجهه همه جانبه در برابر مواجهه همه جانبه، پاسخی قوی خواهد داد.
قالیباف رئیس مجلس، پس از دیدار با سردار سلامی فرماندهٔ سپاه گفت: اگر شورای اروپا بخواهد در جهت دفاع از تروریسم حرکت کند و ثلمه‌ای به سپاه بزند، مجلس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین‌ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه‌ای‌ اعلام کرد: هرگونه اقدامی که باعث تضعیف تیم ملی شود را محکوم می‌کنیم.
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد که آنکارا تاکنون به هرگونه اقدام ناحق و غیرقانونی یونان پاسخ لازم را داده‌ و از این پس نیز خواهد داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند.
رئیس جمهور افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ