رضوان درویش داور سوری برنامه محفل در ورزشگاه امام رضا مشهد پا به توپ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنار یک رژیم غذایی اصولی و برنامه ورزشی این توصیه ها چربی سوزی تان را دوبرابر می کند.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
قضاوت ۵ دیدار از ۸ دیدار این هفته لیگ یک، بر عهده داورانی با تجربه قضاوت در لیگ برتر قرار گرفته است.
با رای صادره از سوی کمیته انضباطی احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم استقلال و مربی تیم شهرداری همدان به مدت 6 ماه از همراهی تیمش محروم شد.
نیمه دوم دیدار اینتر و رم یک صحنه مشابه با برخورد توپ به دست گئورگی ولسیانی در شهرآورد تهران داشت.
یک توپ پشت دفاع از سوی صنعت نفت، این کافی بود که بار دیگر دروازه استقلال را باز شده ببینیم و صنعت نفت به آنچه که می خواست، دست یابد.
۴ داور بین المللی تکواندو ایران از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در کمپ تمرینی ویژه داوران قضاوت کننده در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مکزیک دعوت شدند.
۴ داور بین المللی تکواندو ایران از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در کمپ تمرینی ویژه داوران قضاوت کننده در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مکزیک دعوت شدند.
۴ داور بین المللی تکواندو ایران از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در کمپ تمرینی ویژه داوران قضاوت کننده در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مکزیک دعوت شدند.
میلاد سوری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم، پس از سوت پایان مسابقه توسط احمد محمدی با تصمیم این داور از زمین اخراج شد.
مائوریتزیو ساری پس از شکست مقابل تورینو از عمکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی، حسن کامرانی فر به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو منصوب شد.
ناظران سوری و اردنی برای تماشای دو بازی در تهران و اصفهان راهی ایران می‌شوند.
استفاده از مشروبات الکلی و بروز رفتار نامناسب از سوی داوران لهستانی در هواپیما باعث شد تا گروه داوری بازی آ.اک آتن و آریس تغییر کند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
سمنان- چهارشنبه سوری می‌تواند با بی توجهی نسبت به رفتارهای پرخطر، شبی تلخ برای خانواده‌های استان سمنان باشد شبی که در سال‌های اخیر، از اصل خود، کیلومترها فاصله گرفته است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: لازم است شهرداری‌ها، بسیج و سپاه چهارشنبه سوری را مدیریت کنند تا زمینه سازی برای شادی و نشاط دانش آموزان فراهم شود.
مسعود دیانی، دین‌پژوه و مجری نام‌آشنای برنامه سوره که چندی‌پیش به سرطان مبتلا شده بود، دار فانی را وداع گفت.
یاسر همرنگ در دربی جوانان استقلال - پرسپولیس هم یک مربی را اخراج کرد.
کوپال ناظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت مسابقه پارس جنوبی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک انتخاب شده است.
خداداد افشاریان می گوید که طبق اساسنامه فیفا و AFC، فغانی داور ایران به شمار نمی رود.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.
در روزهای آینده به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال داور دربی اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ