میلاد سوری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم، پس از سوت پایان مسابقه توسط احمد محمدی با تصمیم این داور از زمین اخراج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار دوستانه ذخیره‌های استقلال و داماش گیلان با جنجال به پایان رسید و نیمه کاره باقی‌ مانده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید از حضور برخی افراد غیرمرتبط با باشگاه استقلال در کنار زمین بی اطلاع بوده است.
گرچه این اتفاقات قطعاً مورد تأیید باشگاه استقلال نیست، اما عجیب این است ظرف ۴۸ ساعت گذشته شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی و برانداز، با وام گرفتن از این اتفاقات، دائم در حال سم‌پاشی علیه مدیریت باشگاه استقلال هستند.
تمرینات پیش فصل تیم فوتبال استقلال از امروز با حضور جواد نکونام آغاز شد.
تقابل شاگردان علی کلانتری و عزیز فریسات با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
پایان جنجال بازی همزمان با رد نامه استقلال و سپاهان
جنجال استقلال و گل‌گهر؛ داور با اسکورت از آزادی خارج شد
دیدار امروز استقلال و گل‌گهر دقیقا در سالگرد بازی جنجالی سال گذشته برگزار خواهد شد.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
گلی که محمد قنبری وارد دروازه استقلال کرد، حاشیه هایی را در تبریز به دنبال داشت.
اظهار نظر مربی خارجی استقلال کاری کرد تا دروازه‌بان مس رفسنجان به حمایت از سرمربی تیمش بپردازد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کیفیت زمین چمن دستگردی می‌تواند در عملکرد استقلال تأثیرگذار باشد، گفت: آبی پوشان نباید هوادار را دست کم بگیرند و تنها تمرکزشان باید پیروزی در این دیدار باشد.
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، دقایقی پس از پایان سوت دیدار استقلال و آلومینیوم نقش اول یک جنجال دیگر شد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
قهرمان اسبق لیگ برتر ایران که در این فصل در تلاش برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران است، مدعی است طی هفته‌های اخیر از سمت اشتباهات داوری لطمه خورده است.
با وجود گذشت یک روز از اتمام مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی همچنان گمانه‌زنی‌ها درباره لیست استقلال برای لیگ بیست‌ودوم وجود دارد.
کارشناس فوتبال گفت: مس حریف خطرناکی برای آبی پوشان است و استقلال نباید خود را از پیش برنده دانسته و حریف را دست کم بگیرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ