قضاوت ۵ دیدار از ۸ دیدار این هفته لیگ یک، بر عهده داورانی با تجربه قضاوت در لیگ برتر قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان از سوی حسین عبدی اعلام شد.
معاون دادستان کل کشور گفت: از بین ۹۳ ساختمان نا ایمن، ۳۸ ساختمان از نظر درجه بندی خطر طبق نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه (اطفا حریق و سازه)، وضعیت پرخطری دارند. در نتیجه سایر ساختمان‌های مذکور در فهرست منتشره، از حیث درجه بندی خطر از نظر سازه و ایمنی یکپارچه در وضعیت کم خطر تری قرار گرفته اند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام شد.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید از سوی عنایتی اعلام شد.
پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی چندین بازیکن از حضور در تیم باز ماندند.
شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین‌المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که ۵ فرود و ۲ نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرده است.
شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین‌المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که ۵ فرود و ۲ نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرده است.
اسامی داوران هفته سی و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
اسامی داوران حاضر در هفته نوزدهم لیگ برتر از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.
همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی نتانیاهو در شرایطی که هنوز اسامی وزرای وی مشخص نشده، اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو بار دیگر آغاز شد.
اسامی 30 بازیکن از سوی صمد مرفاوی برای حضور در اردوی دی ماه تیم جوانان ایران اعلام شد.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
اسامی رسمی ۱۱ مجروح حمله تروریستی ایذه از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شد.
منابع عراقی اعلام کردند که نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق به دقت در حال بررسی اسامی معرفی شده برای کابینه قبل از جلسه فردای پارلمان است.
با نگاهی به اسامی اعلام شده از سوی شمسایی و نگاهی به اسامی بازیکنان در دوره قبل جام ملت‌های آسیا به سادگی ادعای سرمربی تیم ملی در خصوص جوانگرایی رد خواهد شد چرا که میانگین سنی دوره قبل ۲۷/۶۴ و میانگین سنی حال حاضر ۲۷/۷۱ است.
اسامی ۶ کاندیدا برای احراز پست ریاست فدراسیون اسکواش از سوی وزارت ورزش و جونان اعلام شد.
با اعلام سازمان لیگ، محرومان دسته یک و دو فوتبال کشور مشخص شدند.
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می‌شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ