کوپال ناظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت مسابقه پارس جنوبی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک انتخاب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای فوق سبک جی‌ام‌بی-وی‌ال۳ اسپرینت با یک خلبان زن به تازگی با مانور دادن گرداگرد برج میلاد خبرساز شده است.
تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد خبرساز شده است.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
شوخی سم آلاردایس، سرمربی لیدز، با داور چهارم دیدار امروز این تیم با وستهم خبرساز شده است.
در آستانه دور دوم انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ترکیه، وزیر کشور ترکیه در مصاحبه رسانه‌ای با انتقاد از سیاست‌های مداخله‌جویانه غرب گفت که آمریکا تمایلی به استقرار دموکراسی در ترکیه ندارد.
کمک داور خبرساز هفته بیست و نهم لیگ برتر در هفته پایانی نیز در بازی مهمی پرچم خواهد زد.
گلاره ناظمی، داور بین المللی فوتسال ایران، چند عکس از دوران کودکی خود و برادرش کوپال ناظمی منتشر کرده است.
حضور علیرضا فغانی داور بین اللملی فوتبال ایران در کنسرت ابراهیم حامدی خبرساز شد.
مدافع پیکان واکنش جالبی به ادعای موعود بنیادی‌فرد داور دیدار این تیم با پرسپولیس نشان داد.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
باشگاه مس کرمان در آستانه دیدار با پرسپولیس بیانیه‌ای در خصوص داوری این مسابقه منتشر کرد.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
کارت قرمز جنجالی داور دربی مادرید به آنخل کوره‌آ، ستاره آرژانتینی اتلتیکو، همچنان در اسپانیا خبرساز است. لالیگا اما امروز بعدازظهر تعداد جلسات محرومیت او را اعلام کرد.
سیاوش یزدانی بازیکن خبرساز فوتبال ایران روزهای سختی را در اردوی طلایی‌پوشان پشت سر می‌گذارد.
ورود یک پیک تحویل غذا به زمین بسکتبال در جریان یک مسابقه که از تلویزیون نیز به صورت زنده پخش زنده شد خبرساز شده است.
برخورد‌های قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد. او هفدهم آذر ماه به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به دار آویخته شد.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
داور خبرساز و باتجربه فوتبال ایران موضوع اضافه وزن خود را رد و اعلام کرد در تست های آمادگی جسمانی قبول شده است.
فده والورده، ستاره اروگوئه، بعد از پنالتی‌ای که غنا در بازی امشب دو تیم از دست داد در مقابل داور خوشحالی عجیبی انجام داد که خبرساز شده است.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
داور باتجربه لیگ برتر ایران قصدی برای فعالیت در عرصه مربیگری فوتبال ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ