معجون بی نظیر عسل و گردو در درمان اختلالات و مشکلات تنفسی نظیر: آسم، حساسیت فصلی، آنفلوآنزا و عفونت های تنفسی نقش مهمی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
آردا گولر را تا پارسال کمتر کسی بیرون ترکیه می شناخت اما او پس از هیهوی بسیار الان بازیکن رئال مادرید است در حالی که در همان ابتدا مصدوم شده و مشخص نیست چه زمانی به میادین بر می گردد.
انواع آجیل مانند بادام، بادام هندی و گردو را با دانه‌هایی مانند کدو تنبل و تخمه آفتابگردان، همراه با مجموعه‌ای از میوه‌های خشک مانند کشمش، زغال اخته و زردآلو ترکیب کنید. همه مخلفات را در یک کاسه مخلوط کنید و آن را در کیسه‌های اسنک جداگانه تقسیم کنید تا یک میان وعده راحت و مغذی داشته باشید.
میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.
میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.
وزیر خارجه سوریه با تاکید بر تقویت روابط با عربستان، اعلام کرد که روابط با ترکیه جز با عقب نشینی این کشور از خاک سوریه به حالت عادی برنخواهد گشت.
تانتونی مرغ را می‌توانید با گوشت تکه‌ای یا مرغ یا گوشت چرخ کرده به صورت ساده یا ترکیبی تهیه کنید و برای سرو نیز می‌توانید از نان باگت یا نان لواش خانگی نیز استفاده کنید که در رسپی اصلی در خانه نان‌های گرد تازه پخته می‌شود و مواد در بین نان قرار می‌دهند و لقمه می‌کنند.
بیورینگ بادمجان یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و بین‌المللی است که از ترکیب بادمجان با مرغ، گردو، جعفری و... تهیه می‌شود.
یکی از مواد مغذی مهم روغن پسته ویتامین B۶ است و به دلیل نقش مهمی که در توزیع اکسیژن طی گردش خون دارد بسیار شناخته شده است. این ترکیب رشد سلول‌های جدید را تسهیل و تعادل میان گلبول‌های قرمز و سفید خون را حفظ می‌کند.
شیرینی آردی گردویی یکی از انواع شیرینی‌های خشک خانگی است که از ترکیب آرد با روغن، پودر قند و گردو تهیه می‌شود و برای نوروز مناسب است.
حسن عباس نژاد گفت: زلزله اتفاق افتاده در خوی نیز زلزله اول موجب ایجاد زلزله دوم و فعال شدن گسل شد که البته در اثر حرکات گسل راست گرد به وقوع پیوسته است. گسل ترکیه و سوریه دارای حرکت چپ کرد بوده و فاصله آن با گسل‌های آذربایجان در تبریز ۶۰۰ کیلومتر است بنابراین فعال شدن گسل تبریز به این علت ممکن نیست و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
هیچگاه نباید شیر و آناناس را با هم ترکیب کنید چرا که آناناس حاوی بروملین است و در صورت ترکیب با شیر می‌تواند موجب ایجاد سردرد، معده درد، عفونت، اسهال و تهوع گردد. این ترکیب برای کودکان خطرناک است.
پیش بینی می شود این هفته و در بازی با مس کرمان، عارف غلامی بعد از مدت ها به ترکیب تیم استقلال بر گردد.
پیش بینی می شود این هفته و در بازی با مس کرمان، عارف غلامی بعد از مدت ها به ترکیب تیم استقلال بر گردد.
یکی از حیواناتی که احتمالا الهام‌بخش شکل گیری افسانه تک شاخ است، اوکاپی یا زرافه گردن کوتاه است. این پستانداران شبیه به آهو، در جنگل‌های بارانی آفریقا زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسد ترکیبی از زرافه، گورخر و گوزن آنتلوپ باشند. جالب اینجاست که زرافه گردن کوتاه وقتی از دور دیده می‌شود، به راحتی با اسب به دلیل ساختار کلی بدن و با گورخر به دلیل پا‌های راه راه خود اشتباه گرفته می‌شوند.
متخصصان بر این عقیده هستند که شما می‌توانید مراحلی را در پیش بگیرید و خطر سرطان را کاهش دهید. مصرف نکردن تنباکو و کنار گذاشتن الکل می‌تواند تا حد زیادی این خطر را کاهش دهد، اما ترکیب این دو مورد در کنار یکدیگر باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان سر و سرطان گردن می‌شود و احتمال سرطان دهان هم تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.
سالاد مرغ و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ با انار، ذرت، گردو و... تهیه شده است و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
انار پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با دانه انار، مرغ یا گوشت، کشمش، گردو و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
آمانوف روز گذشته و در بازی دوستانه استقلال – ملوان زننده یکی از 5 گل تیمش بود.
شکلات آجیلی نوعی شیرینی شکلاتی است که از ترکیب شکلات با مغز گردو، خلال پسته و بادام و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
سالاد گل کلم و انار یکی از انواع سالادهای پاییزی است که از ترکیب گل کلم با انار، کشمش، گردو و ساقه کرفس تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و پر خاصیت است.
سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت در این هفته در رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه عملکرد درخشانی در تیم‌هایشان ارائه دادند.
تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
وقت دوم نماینده ترکیه در حالی که پیش بود به دلیل اخطار‌های متعدد راند را واگذار کرد و لطفی طلایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ