آردا گولر را تا پارسال کمتر کسی بیرون ترکیه می شناخت اما او پس از هیهوی بسیار الان بازیکن رئال مادرید است در حالی که در همان ابتدا مصدوم شده و مشخص نیست چه زمانی به میادین بر می گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
تهیه‌کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد ۱۱ سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه‌کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد. او این قصه را بسیار دوست داشت و اگر اینگونه نبود که بعد از ۱۱ سال بار دیگر سراغ آن نمی‌رفت. حتی در مقطعی در سال ۹۲ هم با هم می‌خواستیم این فیلم را بسازیم که شرایطش مهیا نشد و سراغ فیلم‌های بعدی رفتیم.
گوگل اعلام کرد بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه، مخاطب سرویس ویدئوی کوتاه YouTube Shorts بوده و به این سرویس نسبت به رقیبانی مانند تیک تاک و ریلز اینستاگرام، برتری بخشیده‌اند.
از سری استوری های خاص اعضای تیم ملی والیبال این بار نوبت به محمود افشار دوست رسید.
شاید معنی حرف ایشان یک عده خاصی باشد که مخالف دموکراسی و مردم سالاری بوده و هستند. همان کسانی که دیروز برجام را آتش زدند و امروز برای احیاء جنازه برجام به هر کس و ناکسی التماس می‌کنند یا شاید منظورشان آن برادرانی باشد که سفارت عربستان را اشغال نمودند و امروز از خیلی از اصول تصنعی‌شان عبور کردند.
دانشجویان مهندسی دانشگاه استنفورد یک عینک هوشمند ابداع کرده اند که به فرد کمک می کند با کمک واقعیت افزوده و هوش مصنوعی پاسخ سوال های مخاطبش را بدهد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی یک استوری عجیب منتشر کرده است.
سرمربی تیم ذوب‌آهن اعلام کرد صحبت‌های روز گذشته او در نشست خبری مخاطب خاصی نداشته است.
محمد علی ابطحی بلیبورد یک سریال تلویزیون را در توئیتی منتشر کرد.
فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.
با بازگشت احتمالی ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک، او می‌تواند با ۳۴ میلیون و ۲۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و فیسبوک ارتباط برقرار کند؛ که می‌تواند خبر خوبی برای او در انتخابات آتی باشد.
مهدی آذرمکان دبیر شورای ورزش معاونت صدا از آمار ۳۸ درصدی رادیو حین پخش مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.
پخش عجیب و غریب بازی‌های لیگ برتر انگلیس با روح و روان مخاطب بازی می‌کند.
مشهد _ کارگردان و تهیه کننده سینما گفت: مخاطب مستند «هیچ کس منتظرت نیست» بیشتر مسئولان هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی ما در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده، خانواده است چرا که این مسئله منجر به حل مشکلات اقتصادی و خانواده می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی ما در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده، خانواده است چرا که این مسئله منجر به حل مشکلات اقتصادی و خانواده می‌شود.
سهم بازار داخل و صادرات محصولات نانو در دو سال اخیر رشد داشته که این میزان در قالب نمودارهایی مشخص شده اند.
جبلی درباره حذف چهره‌های محبوب در میان مردم از صدا و سیما، گفت: چهره‌ها جزء جدایی ناپذیر رسانه‌ها هستند. اساساً رسانه با میدان دادن به چهره هاست که شکل می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید به یک تعداد محدوی از چهره‌ها وابسته باشیم به طوری که این افراد خاص گمان کنند الی الابد در صدا و سیما حضور خواهند داشت.
پخش‌کننده فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تأکید کرد که امید دارند تب و تاب جام‌جهانی بر استقبال از این فیلم تأثیر بگذارد.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
ردپای برخی سلبریتی ها در تحریک و دعوت مردم به آشوب به قدری نمایان است که رئیس قوه‌ قضاییه ضمن انتقاد از این موضوع، دستور برخورد با عاملان اصلی و فرعی اغتشاشات اخیر را صادر کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم است و ذره‌ای کوتاهی و کاهلی از ما بسیجیان پذیرفتنی نیست.
قالیباف: حضرت آقا در یکی از ملاقات هایشان با مسئولان نظام، مخاطب بایدها را تعیین کردند که اکنون مخاطب این بایدها ما هستیم. ما حق نداریم کار را به جای دیگری ارجاع دهیم. ما هستیم که باید موضوعات را حل کنیم.
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ