انار پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با دانه انار، مرغ یا گوشت، کشمش، گردو و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
مرغ با سس سماق یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با پیاز فراروان و سسی از سماق و رب انار داخل فر طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
سینه مرع شکم را می‌توانید در هر ابعاد که دوست دارید تهیه کنید و به همراه یک زرشک پلو خوشمزه سرو کنید. اگر دوست دارید در غذاهای خود تنوع غذایی ایجاد کنید سینه مرغ شکم پر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.
این زرشک پلو خوشمزه را می‌توانید در کنار یک برنج زعفرانی سرو کنید و یک غذای عالی تهیه کنید. زرشک پلو با مرغ با رب انار طعم ملسی دارد و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود میزان ترشی و شیرینی این غذا را کم و زیاد کنید.
یکی از خورشت‌های بی‌نظیر شمالی که این بار قرار است با مرغ تهیه شود و طعم و مزه بی‌نظیری دارد.
خورش آلو مازندارنی یکی از غذاهای خوشمزه و مجلسی متعلق به خطه شمال کشور و استان مازندران است که آلو بخارا، زرشک و رب انار از مواد اصلی تشکیل دهنده این غذا هستند.
ته چین طبری یکی از پلوهای مخلوط و سنتی ایرانی است که از ترکیب برنج با سبزی، مرغ، رب انار و... تهیه می‌شود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
سالاد سیب و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ، تخم مرغ، سیب، انار و شوید تازه تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مغذی است.
سالاد مرغ و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ با انار، ذرت، گردو و... تهیه شده است و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
کاپ کیک انار یکی از انواع کاپ کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن آب انار ظاهر بسیار زیبایی دارد و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
پاناکوتا انار یکی از انواع دسرهاست که بسیار لطیف و خوشمزه است و دستور تهیه ساده‌ای دارد. این دسر به دلیل داشتن انار برای شب یلدا بسیار مناسب است.
کرم انار نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که آب انار از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
سالاد گل کلم و انار یکی از انواع سالادهای پاییزی است که از ترکیب گل کلم با انار، کشمش، گردو و ساقه کرفس تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و پر خاصیت است.
مرغ با سس انار یکی از روش‌های متنوع طبخ مرغ است که در آن مرغ همراه با پیاز، رب انار و انار دانه شده طبخ می‌شود و غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است.
سالاد لوبیا قرمز و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که لوبیا قرمز و انار از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود؛ همچنین یک انتخاب مناسب برای شب یلداست.
رب انار یکی از چاشنی‌های خوشمزه و ترش ایرانی است که در بسیاری از غذاهای سنتی کاربرد دارد و طعم و مزه دلچسبی به غذا می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ