شکلات آجیلی نوعی شیرینی شکلاتی است که از ترکیب شکلات با مغز گردو، خلال پسته و بادام و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
اگر تا به حال این کیک یخچالی شکلاتی را امتحان نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کیک را تهیه کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. برای تهیه کیک یخچالی شکلاتی در این مطلب با ما همراه باشید.
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
بستنی میوه‌ای یکی از انواع بستنی‌های خوشمزه و محبوب است که به دلیل داشتن میوه تازه در ترکیباتش طعم بسیار دلنشینی دارد.
شکلات‌ها انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این شکلات‌ها را تهیه کنید.
دسر توت فرنگی شکلاتی یکی از انواع دسرهای میوه‌ای خوشمزه است که برای تهیه آن از ترکیب توت فرنگی با شیر، شکلات و تخم مرغ استفاده می‌شود.
بستنی آووکادوی شکلاتی که بدون لبنیات تهیه می‌شود، به دلیل افزودن آووکادوی رسیده، غنی و خامه‌ای شکل است.
دسر شکلاتی با بیسکوییت کرم دار یکی از انواع دسرهای شکلاتی است که به دلیل داشتن پودینگ و بیسکوییت کرم دار در ترکیباتش بسیار خوشمزه است.
بامیه شکلاتی یا چوروس شیرینی خوشمزه و مشهور اسپانیایی است که شباهت زیادی به بامیه خودمان دارد و به جای شربت با شکلات سرو می‌شود.
دسر سوپانگل یکی از دسرهای خوشمزه و بسیار محبوب ترکیه‌ای است که پایه شیر دارد و به دلیل داشتن شکلات و شکر برای افطار گزینه مناسبی است.
شیرینی فندقی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه نوروزی است که از ترکیب پودر فندق با آرد، پودر قند، کره و ... تهیه می‌شود.
کیک اسفناج از جمله کیک‌های خشک عصرانه است که از ترکیب پوره اسفناج با آرد، تخم مرغ، شکر، روغن و... تهیه می‌شود و بسیار خوشرنگ و خوشمزه است.
کیک اسفنجی شکلاتی یکی از انواع کیک‌های خیس است که بافت بسیار نرم و منسجمی دارد و با روکشی از گاناش پوشانده می‌شود.
ویفر شکلاتی یکی از انواع ویفرهاست که بسیار ترد و خوشمزه است و در میان کودکان طرفداران بسیار زیادی دارد.
کیک سیب شکلاتی یکی از کیک‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. کیک سیب شکلاتی طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید از هر نوع سیبی که دوست دارید برای تهیه این کیک فوق العاده با بافت و پف زیاد تهیه کنید.
کیک موکا یکی از انواع کیک‌هایی است که برای تهیه آن از قهوه و شکلات استفاده می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.
کرم شکلاتی یکی از انواع خوشمزه و پرطرفدار دسرهای شکلاتی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و جشن‌ها بسیار مناسب است.
کوکی شکلاتی یکی از انواع کوکی‌هاست که بافت ترد و بیسکوییتی دارد و برای پذیرایی بسیار مناسب است؛ همچنین یک خوراکی خوشمزه برای کودکان محسوب می‌شود.
کیک شکلات صبحانه یکی از انواع کیک‌های شکلاتی است که برای تهیه آن از شکلات صبحانه استفاده می‌شود و طعم بسیار جذابی دارد.
دسر رژیمی با طعم قهوه و شکلات نوعی دسر است که با شیرین کننده‌های طبیعی مانند عسل تهیه شده است و هنگام خوردن آن می‌توانید طعم خوب و دلچسب دسر را تجربه کنید.
بستنی شیری شکلاتی یکی از انواع بستنی‌های شکلاتی است که از ترکیب شیر با شکلات تهیه می‌شود و شما می‌توانید این بستنی خوشمزه را با روشی آسان در منزل تهیه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ