تانتونی مرغ را می‌توانید با گوشت تکه‌ای یا مرغ یا گوشت چرخ کرده به صورت ساده یا ترکیبی تهیه کنید و برای سرو نیز می‌توانید از نان باگت یا نان لواش خانگی نیز استفاده کنید که در رسپی اصلی در خانه نان‌های گرد تازه پخته می‌شود و مواد در بین نان قرار می‌دهند و لقمه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
طرز تهیه یک غذای فوری با دو عدد سیب زمینی را در این گزارش مشاهده می کنید.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
دمپخت‌ یک غذای ساده و بدون دردسر است که این بار قرار است از لوبیا عروس برای تهیه این دمی استفاده کنید.
شاید اسم لوبیا عروس کمتر به گوش شما خورده باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و برای سلامتی بدن گزینه بسیار خوبی می‌باشد، زیرا حاوی آهن و فیبر می‌باشد و می‌تواند نقش مهمی در گوارش داشته باشد.
ترشی فندق یک چاشنی خوشمزه و همه کاره است که می‌توان آن را به تنهایی، به عنوان چاشنی سالاد یا ساندویچ، یا به عنوان یک ماده در سایر غذا‌ها و یا چاشنی به همراه غذا‌ها میل کرد. آن‌ها همچنین منبع خوبی از پروتئین و فیبر هستند. در ادامه با سه روش متفاوت تهیه ترشی فندق آشنا می‌شوید.
اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.
واویشکا یک نوع خوراک گیلانی است که می‌توانید با نان یا پلو سرو کنید و مخصوص خانم‌هایی است که حوصله وقت گذاشتن زیاد برای پختن غذا را ندارند و یا با آشپزی غریبه هستند!
در گویش محلی نیشابوری به این غذا قوشتلی یا تلفظ‌های شبیه به این کلمه (خوشتلی و ..) می‌گویند و مهمولا در مهمونی‌ها کنار غذا‌های یک دیس رشته عدس گذاشته می‌شود. این غذا فوق العاده ساده است و شما می‌توانید با چند قلم مواد تهیه کنید.
کوکوی کرفس یکی از غذا‌های رژیمی بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی نیز دارد.
پوست برای سالم ماندن به رطوبت نیاز دارد و متاسفانه بیشتر ما فقط به پوست صورت‌مان توجه می‌کنیم و از پوست قسمت‌های مختلف بدن‌مان غافل می‌شویم.
شکلات‌ها انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این شکلات‌ها را تهیه کنید.
دمپختک‌ها جزء دسته غذا‌های آسان و کم خرج هستند که برای وقت‌های که زمان کافی برای تهیه غذا ندارید گزینه خوبی می‌باشد. شما می‌توانید دمپختک سیب زمینی را با ماست یا سالاد شیرازی میل کنید.
املت تن ماهی یکی از انواع املت‌های خوشمزه ایرانی است که از ترکیب تن ماهی با گوجه فرنگی، تخم مرغ و سبزیجات تهیه می‌شود.
با استفاده از مواد طبیعی و غنی از مواد مغذی، می‌توانید دسر‌هایی درست کنید که خوشمزه و مفید هستند.
عصرها زمان مناسبی برای قدم زدن، در کنار باغچه نشستن یا در حیاط خانه با دوستان و همسایگان کنار هم نشستن است، اما دورهمی بدون خوراکی یک چیز اساسی کم دارد.
آش‌ها یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین میان وعده یا غذا‌ها هستند که شما می‌توانید این آش را تهیه کنید.
کوفته اقسام بسیار مختلفی دارد و شما می‌توانید آن‌ها را در طعم و مزه‌های مختلف تهیه کنید.
کوکوی شوید علاوه بر اینکه یک غذای فوری و بسیار خوشمزه است به دلیل وجود شوید برای سلامتی بدن نیز بسیار مفید است.
پکوره یا پاکوره همان طور که مشخص است از سیب زمینی آبپز شده استفاده می‌شود و طعم بی نظیری دارد و بیشتر در شهر‌های جنوبی کشور تهیه می‌شود.
آن‌ها را در یخچال بگذارید. آن‌ها تا ۲ هفته خوب هستد (فقط توجه کنید که برخی از مواد تزئینی آن‌ها ممکن است پس از بیرون آوردن از یخچال ذوب شوند، مثل کاکائو یا میوه پودر شده). شما می‌توانید بلافاصله پس از خارج کردن از یخچال ترافل‌ها را مصرف کنید یا بگذارید کمی بیرون بمانند تا نرمتر شوند. به این منظور به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید در جای خنکی از اتاق بمانند.
آش دوغ بختیاری یکی از آش های سنتی ایرانی می باشد که طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می توانید خیلی راحت این آش خوشمزه را در خانه تهیه کنید.
تست مرغ و قارچ یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که از ترکیب نان تست با پنیر پیتزا، مرغ و قارچ تهیه می‌شود.
پیتزا گوشت و قارچ بدون فر یکی از پیتزا‌های بسیار خوشمزه و ساده و سریع است که بدون نیاز به فر و خمیرمایه تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ