متخصصان بر این عقیده هستند که شما می‌توانید مراحلی را در پیش بگیرید و خطر سرطان را کاهش دهید. مصرف نکردن تنباکو و کنار گذاشتن الکل می‌تواند تا حد زیادی این خطر را کاهش دهد، اما ترکیب این دو مورد در کنار یکدیگر باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان سر و سرطان گردن می‌شود و احتمال سرطان دهان هم تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن مقدار بیش از حد چربی در ناحیه شکم یکی از بزرگترین عوامل خطر برای سوزش سر دل است. اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، کاهش وزن ایده خوبی است. چاقی منجر به افزایش فشار در معده می‌شود که به نوبه خود محتویات معده را به مری می‌راند که می‌تواند باعث سوزش سر دل شود.
اگر سوزش معده دارید یا مستعد ابتلا به رفلاکس اسید هستید، بهتر است از خوردن مواد غذایی زیر بپرهیزید یا میزان مصرف آن‌ها را به حداقل برسانید: غذا‌های پرچرب مانند سیب‌زمینی سرخ کرده، سس و گوشت پرچرب، میوه‌ها و سبزیجات اسیدی مثل مرکبات و گوجه‌فرنگی، شکلات، سیر، پیاز، غذا‌های تند، کافئین، نوشابه‌های گازدار و.
توضیحاتی از جزئیات آتش‌سوزی در بازار تهران از زبان مدیرعامل سازمان آتشنشانی تهران را مشاهده می‌کنید.
اردبیل به شهر بدون کولر شهرت دارد و تابستان‌های آن آنقدر خنک است که بسیاری از مردم هیچ نیازی به وسایل سرمایشی پیدا نمی‌کنند. زمستان‌های این شهر واقعا استخوان سوز است و دمای آن در سردترین روز‌های سال به ۸ الی ۱۱ درجه زیر صفر نیز می‌رسد. تابستان و بهار بهترین زمان سفر به اردبیل است.
انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رساند./دانشجو
باکتری هلیکوباکتر پیلوری عامل اصلی گاستریت مزمن و بیماری زخم معده هستند. باکتری‌ها پوشش محافظ معده را از بین می‌برند و باعث التهاب آن می‌شوند. اگرچه عفونت با هلیکوباکتر پیلوری یکی از شایع‌ترین عفونت‌های انسانی در سراسر جهان است، اما تنها برخی از افراد مبتلا به این عفونت دچار سوزش معده یا سایر اختلالات دستگاه گوارش فوقانی می‌شوند. پزشکان بر این باورند که آسیب‌پذیری در برابر این باکتری می‌تواند ارثی باشد یا به سبک زندگی (سیگار کشیدن و نوع تغذیه) مربوط می‌شود.
اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران درباره بروز علائم ناراحتی تنفسی از جمله احساس سوزش بینی و گلو در میان دانشجویان ساکن یک خوابگاه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
داده‌های جمع آوری شده از بیش از ۹۰۰۰۰ نفر نشان می‌دهد که ورزش در زمان بعدازظهر می‌تواند به افزایش طول عمر فرد کمک کند. با این وجود، ورزش صبحگاهی احتمالا باعث چربی سوزی بیش تری می‌شود.
اگر آنغوزه به طور تصادفی روی دست‌های تان قرار بگیرد مهم نیست که چند بار آن را بشویید چرا که اثر خود را بر جای می‌گذارد! یکبار قرار گرفتن آنغوزه روی زبان باعث سوزش شدید دهان‌تان خواهد شد.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گوید: ایجاد درد ، سوزش و بی حسی در پاها غالبا ناشی از تنگی کانال نخاعی است . همچنین بیماری های نوروپاتی و بویژه دیابت می تواند در پاها ایجاد بی حسی و سوزش کند.
شایع‌ترین نشانه زخم معده درد سوزش معده است. اسید معده باعث بدتر شدن درد می‌شود. اغلب درد با خوردن غذا‌های خاصی که با اسید معده را کاهش می‌دهند، تسکین می‌یابد یا مصرف دارو کاهش دهنده اسید، ممکن است درد را کاهش دهد. درد ممکن است بین وعده‌های غذایی و در شب بدتر شود.
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
یک متخصص بیماریهای عفونی گفت: سوزش گلو نشانه بارز ابتلا به زیرسویه‌های جدید امیکرون است.
یک متخصص بیماری‌های عفونی سوزش گلو را نشانه بارز ابتلا به زیرسویه‌های جدید امیکرون عنوان کرد.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، اظهار کرد: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
عادل الجبیر هم در دیداری که هفته‌های اخیر با اعضای هیئت آمریکایی داشت تاکید کرد: روابط عربستان سعودی و اسرئیل به سوی سازش پیش می‌رود اما این امر نیازمند زمان بیشتری است و ما نباید گاری را جلوتر ازاسب قرار دهیم.
آبادان- آتش‌سوزی جزئی واحد تبدیل کاتالیستی (cr1) پالایشگاه نفت آبادان با واکنش سریع واحدهای عملیاتی آتش نشانی در کمترین زمان ممکن مهار شد و اکنون این واحد در شرایط عادی تعمیراتی قرار دارد.
هیچ کس نمی‌خواهد روز خود را با سوزش سر دل شروع کند به همین دلیل است که اگر از سوء هاضمه مکرر رنج می‌برید دوری از مرکبات مانند پرتقال و گریپ فروت ایده خوبی می‌باشد.
سوزش مقعد عارضه مرسومی است. این مشکل می­تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از بهداشت گرفته تا تغذیه و مسائل مربوط به رابطه جنسی. شما نیز در برهه­ای از زندگی خود ممکن است گرفتار آن شده باشید. در اغلب موارد جای هیچگونه نگرانی نیست چون این مشکل خفیف، به‌سرعت برطرف می­شود. زمانی که مشکل شما ادامه­ دار یا حاد باشد، باید برای حل معضل خود حتما به متخصص داخلی مراجعه کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این عارضه را دارید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در زندان اوین گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان یک دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.
تصاویری از شماری از زنان افغان در شهر قندهار منتشر شده که در حال کار در یک کارگاه خیاطی هستند. همه این زنان برقع پوش هستند و با وجود اینکه خیاطی شغل ظریفی است و کار با سوزن دقت زیادی می خواهد و چشمتان مدام باید به سوزن و پارچه باشد، مشخص نیست این زنان برقع پوش چطور این کار سخت را انجام می دهند. طالبان کمی پس از اینکه قدرت را در افغانستان به دست گرفت استفاده از برقع سر تا پا برای زنان در افغانستان را در ملاءعام اجباری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ