رونالدو بنزما پردرآمدترین بازیکنان در فوتبال عربستان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
جنرال داینامیکس ظاهر و حتی نام تانک مفهومی خود را مخفی نگه داشته است، اما اکثر کارشناسان انتظار دارند که از کانسپت Griffin III که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، الهام گرفته شود. نسخه اولیه گریفین ۳ از خانواده خودرو‌های زرهی ASCOD اتریش – اسپانیا مشتق شده بود. نسخه‌های این تانک با نام‌های مختلف در کشور‌های اسپانیا (Pizarro)، اتریش (Ulan)، انگلستان (Ajax) و مهم‌تر از همه آمریکا در قالب تانک سبک / توپ تهاجمی جدید M۱۰ Booker در ارتش خدمت می‌کنند.
مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سردار علایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این کتاب خاطرات با عنوان «پسر آشیخ محمود» در موسسه روزنامه ایران واقع در خیابان خرمشهر در ضلع شرقی مصلی رونمایی خواهد شد.
هیچ کدام از پاسور های تیم ملی والیبال ایران حتی در بین ۱۰ بازیکن برتر این پست در هفته اول لیگ ملت ها مشاهده نمی شوند.
قرارداد ۱۰ میلیاردی برای گلر ذخیره استقلال به ثبت رسیده است!
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
معاون بنیاد شهید اعلام کرد: آیین رونمایی از ۱۰ اثر تازه‌ نشر «شاهد» در نمایشگاه کتاب صورت گرفت.
عباس زاده از رونمایی سند زنجیره ارزش خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تولید واقعی محصولات پتروشیمی امسال با افزایش ۱۰ میلیون تنی به ۸۰ میلیون تن خواهد رسید.
در اوایل سال جاری، مایکروسافت که ۱۰ میلیارد دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده است، نشان داد که محققان از چت جی‌پی‌تی برای کنترل ربات‌ها استفاده می‌کنند. ربات‌ها به دستورات زبانی ساده پاسخ می‌دادند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش قطعه‌سازی که از آن با عنوان نهضت قطعه‌سازی یاد می‌شود به تکامل رسیده و امروز می‌توانیم ۱۰ نوع موتور در کشور تولید کنیم.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
با حضور معاون، علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۱۰ محصول فناورانه حوزه صنایع دریایی در خانه نوآوری و فناوری ایران رونمایی شد.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
شرکت «براوا» از یک اجاق گاز هوشمند در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی رونمایی کرده که در ۱۰ دقیقه پیتزا را به طور کامل می پزد.
باشگاه پرسپولیس ۱۰ هفته بعد از همکاری با ایرانسل، از امضای قرارداد با این شرکت خبر داد.
هامر پس از ۱۰ سال برای مدل ۲۰۲۲ با یک غول تمام الکتریکی بازگشته است تا در عین دوستدار محیط زیست بودن، جاده‌ها و بیراهه‌ها را از آن خود کند.
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: درگاه ملی مجوز‌های کشور حدود ۱۰ ماه پیش رونمایی شده است و هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده و دستگاه‌ها به صورت مجزا به صدور مجوز اقدام می‌کنند، باید وزارت اقتصاد پاسخگو باشد.
بحران پست شماره ۱۰ در تیم ملی همانند باشگاهی وجود دارد و پیش بینی می‌شد کارلوس کی‌روش با توجه به سیستم تدافعی تیم ملی این پست را در ترکیب تیم ملی حذف کند.
۲۴۵ طرح در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دستور رئیس جمهور در ۸ منطقه با زیربنای ۱۰۸ هزار و ۴۱۱ متر مربع و ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی رونمایی شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ