شرکت «براوا» از یک اجاق گاز هوشمند در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی رونمایی کرده که در ۱۰ دقیقه پیتزا را به طور کامل می پزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از یک محافظ شعله‌ی اجاق گاز قابل جدا شدن که به صورت کامل روی شعله‌ها قرار می‌گیرد و از نشتی و سرریز در شعله‌ها جلوگیری می‌کند استفاده کنید.
اجاق‌های القایی هیچ بنزن قابل تشخیصی منتشر نمی‌کنند. نرخ بنزن منتشر شده در طی احتراق صدها برابر بیشتر از نرخ انتشار بنزن است که در سایر مطالعات اخیر از نشت گاز نسوخته به خانه ها شناسایی شده است.
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: خیلی به نفع ماست که گاز را از ترکمنستان یعنی از شمال کشور دریافت کنیم و دیگر مجبور به انتقال گاز از جنوب به شمال نباشیم.
برنج پس از پختن در دمای اتاق می‌تواند حاوی باکتری‌های مختلفی باشد که تکثیر می‌شوند و سموم مضر را آزاد می‌کنند. این گاهی اوقات منجر به مسمومیت غذایی با این باکتری می‌شود. بسته به نحوه تهیه، پخت و نگهداری برنج پس از پختن، می‌توانید از این امر اجتناب کنید.
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
وجود دارو‌های اضافی و مازاد مصرف در خانه‌ها، یکی از معضلات روز‌های خانه تکانی ایرانی‌ها است. بدانید که گرما، هوا، نور و رطوبت ممکن است به داروی شما آسیب برساند. دارو‌های خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال، آن را در کشوی کمد یا کابینت آشپزخانه خود دور از اجاق گاز، سینک و هر وسیله گرمایی نگهداری کنید. شما همچنین می‌توانید دارو را در یک جعبه ذخیره سازی، در یک قفسه، یا در یک گنجه نگهداری کنید
از زمانی که تحریم‌های نفتی ایران شدت گرفت، فعالیت کشتی‌های موسوم به ارواح در ایران افزایش پیدا کرد. این کشتی‌ها برای بارگیری کالا موقعیت مکانی خود را به نهاد‌های بین‌المللی اعلام نمی‌کنند، اسم و مشخصات واحدی ندارند و فعالیت آن‌ها به نوعی پنهان است. مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: «موسسه‌های بین‌المللی فعالیت نفتکش‌ها و تانکر‌های انتقال نفت و میعانات گازی را ردیابی می‌کنند، اما کشتی‌های ارواح کارگزاران انتقال انرژی بدون نظارت نهاد‌های بین‌المللی هستند.»
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد؛ مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد باشد. مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
سرآشپز‌های تلویزیونی اجاق‌های گاز را به جایگزین‌های برقی آن ترجیح می‌دهند، اما دانشمندان می‌گویند که این گاز‌ها دی اکسید نیتروژن و ذرات معلق تولید می‌کنند و این سموم خطرناک در دود‌های ناشی از ترافیک نیز یافت می‌شود.
قوچان ـ رئیس اتاق اصناف قوچان گفت: گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این شهر به دلیل عدم رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت بحران در تعیین ساعت فعالیت و مصرف بالای گاز قطع شد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: در حالیکه ما درگیر تامین گاز مردم هستیم قطر با جذب سرمایه خارجی و بهره گیری از میدان مشترک گازی به ثروتی دست یافته که بالاترین درآمد سرانه منطقه را دارد.
اتاق اصناف ایران اطلاعیه‌ای با موضوع «الزام ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز با توجه به کاهش شدید دمای هوا» صادر کرد.
پدرام سلطانی در حساب توئیری خودش نوشت: «یک کشور را تبدیل به اتاق گاز کردن تنها از شما ساخته بود.»
رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم از لحاظ فیزیکی و بانکی در بحث سوآپ یا خرید گاز مازاد روسیه و ترکمنستان و بازصادرات آن به منطقه و جنوب آسیا می توان به هاب انرژی منطقه تبدیل شد؛ از طرفی باید همکاری در فروش گاز داشته باشیم و تنها به فکر سوآپ گاز روسیه نباشیم زیرا عایدی اصلی در همکاری در فروش است.
غلظت گاز ناشی از سوخت گازوئیل و مازوت روز پنج‌شنبه به‌بالاترین میزان از ابتدای دهه ۹۰ رسید. آلودگی‌هوای پایتخت سه رکورد خطرناک در ۱۴۰۱ زده است؛ آیا برای جلوگیری از «پیشروی آلودگی‌هوا به وضعیت بنفش»، سیاست زوداثر «دورکاری» اجرا خواهد شد؟
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است: افزایش قیمت در بخش پرمصرف گاز، باعث کاهش مصرف این مشترکین می‌شود و با ارائه تخفیف در بخش مشترکان عادی و درون الگوی مصرف، انگیزه کاهش مصرف را نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
رئیس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران گفت: در شرایط کنونی بهترین حالت این است که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرا و سقف مشخصی برای مصرف گاز خانگی در نظر گرفته شود.
کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر حوزه ی نفت و گاز نیز به نهادهای غیرمتخصص مثل سهام عدالت سپرده شود، این مشکل تشدید می شود. اگر این اتفاق بیفتد مسلماً این حوزه ها به درستی مدیریت نمی شوند و مشکلاتش متوجه کل کشور می شود. همچنین مسئولیت سیاست گذاری بر زنجیره ارزش بر عهده وزیر مربوطه است. متاسفانه خصوصی سازی هایی که تا الان در کشورمان انجام داده ایم، موفقیت آمیز نبوده اند.
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به ۷۰ میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به شرایطی که وجود دارد.
لیدرئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت:تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اقدامی است که می‌تواند مردم را به سمت کاهش استفاده از انرژی سوق دهد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین برنامه نظارتی خود از پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه و طرح های در دست این پالایشگاه و همچنین اتاق کنترل این مجتمع بازدید کرد.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مجالس امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود، گفت: نباید در عزاداری‌ها خدای ناکرده بدعتی به وجود بیاد، چرا که گاهی مواقع به نام اباعبدالله مجالسی برگزار می‌شود که اتاق فکر انگلیس و دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.
امروز قصد داریم تا شما را با آموزش حسابداری پیمانکاری بیشتر آشنا کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ