۲۴۵ طرح در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دستور رئیس جمهور در ۸ منطقه با زیربنای ۱۰۸ هزار و ۴۱۱ متر مربع و ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی رونمایی شدند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: این استان با واکسیناسیون ۲۴۵ هزار و ۷۷۳ راس دام سبک و ۷۷۲ راس دام سنگین در طرح جهادی دامپزشکی کشور طی سه روز رکوردشکنی کرد.
رژیم صهیونیستی طی ۱۳ سال اخیر در طول مرزهای خود با مصر، حصار مرزی به طول ۲۴۵ کیلومتر و با ارتفاع ۶ متر ایجاد کرده که با این وجود مانع نفوذ گاه و بی‌گاه به اراضی اشغالی نشده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: از این باندها یک تُن و ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
روزنامه کیهان نوشت: اگر واقعا دوره هشت ساله خاتمی شکوفایی اقتصاد و سیاست و فرهنگ بود، مردم نباید با این صراحت و جدیت از آن‌ها عبور می‌کردند؛ اگر هم گفته شود مردم کم‌تجربه بودند، طبعا باید چهار سال بعد در سال ۱۳۸۸، به نامزد اصلاح‌طلبان رای می‌دادند که در مقابل ۲۴/۵ میلیون رای احمدی‌نژاد، ۱۳ میلیون رای به دست آورد.
TOI-۷۳۳b که در فاصله ۲۴۵ سال نوری از ما یافت شد تقریباً دو برابر زمین است و به دور خورشیدی کمی کوچکتر از خورشید ما می‌چرخد.
زمانی که سیاوش به سن ۱۲ سالگی رسید، قدش رشد چشمگیری داشت؛ تا حدی که کم کم به ۲۵۹ سانتی‌متر قد و وزن ۲۴۵ کیلوگرم رسید. در آن زمان مردم چنین قد و وزنی را یک امتیاز می‌دانستند و تصور نمی‌کردند این رشد بی‌رویه سیاخان ممکن است یک نوع بیماری باشد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق و پولشویی کرده‌اند در دادسرای جرایم اقتصادی صادر شد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق،صادر شد.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نامه ۲۴۵ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور را قرائت کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستائیان شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستاییان شدند.
سازمان سنجش اعلام کرد: در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مجموعا تعداد ۷۲ هزار و ۶۵ نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۲۰ داوطلب زن و تعداد ۴۸ هزار و ۲۴۵ داوطلب مرد پذیرش شدند.
نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته آتش بس انسانی و نظامی یمن را ۲۴۵ بار نقض کردند.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ