ورزشگاه خانگی استون ویلا برای مسابقات بزرگ سوپرکراس با تغییرات قابل توجهی همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قلعه‌نویی و دستیارانش برای تماشای دیدار پیکان و گل‌گهر به ورزشگاه رفتند.
امیر قلعه‌نویی درخواست کرد که یک ورزشگاه ۵۰ هزار نفری در کنار استادیوم آزادی ساخته شود.
شاگردان امیر قلعه‌نویی کار سختی در دیدار فینال کافا مقابل ازبکستان دارند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌روند.
کاپیتان امروز پرسپولیس در مورد جنجالهای بازی این تیم در ورزشگاه آزادی سکوت کرد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
امیر قلعه نویی امروز بازی دو تیم استقلال و هوادار را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا می کند.
امیر قلعه نویی و آرش برهانی برای تماشای دیدار استقلال و هوادار به ورزشگاه آمدند.
تیم‌های ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
خداداد افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه‌های او و همچنین بحث ورود VAR به ایران صحبت کرد.
از هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم که سپاهان موفق شد با امیر قلعه‌نویی پرسپولیس را در آزادی شکست دهد، این مربی دیگر در ورزشگاهی که خانه خودش می‌داند، طعم پیروزی را نچشیده است.
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
مراسم اهدای جام قهرمانی ۲۰۲۲ در قطر با شوکوه هرچه تمام در ورزشگاه لوسیل دوحه برگزار شد.
ستاره سوئدی جهان فوتبال با حضور در ورزشگاه لوسیل قبل از فینال جام جهانی با امیر قطر گفت و گوی ویژه داشت.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت.
امیر قطر و همسرش در دیدار تیم فوتبال عربستان و آرژانتین در ورزشگاه حضور داشتند و خوشحالی خود از پیروزی عربستان را نشان دادند.
امیر قطر با پرچم عربستان در ورزشگاه حاضر شد و دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر آرژانتین را از نزدیک تماشا کرد.
امیر قطر ورزشگاه میزبان نخستین بازی جام جهانی را افتتاح می‌کند.
هاشمی‌گلپایگانی همان‌طو‌رکه عنوان شد، از زمان دبیری‌اش بر ستاد امر به معروف تاکنون، اظهارات زیادی داشته که غالبا با واکنش‌های متعددی مواجه شده است، ولی جالب اینکه او در زمینه ورزش هم چندین اظهارنظر تندوتیز داشته که این مورد هم از دید منتقدانش پنهان نمانده است. او یکی از مخالفان جدی ورود زنان به ورزشگاه است و از آن عجیب‌تر اینکه مخالف حضور مربیان خارجی در ایران
وحید امیری که به شکل ناراحت کننده‌ای پس از مصدومیت از ناحیه کمر در ورزشگاه فولادشهر از تمرینات پرسپولیس دور شده بود امروز سرانجام با کیت ورزشی در کاظمی حضور یافت.
ظهر امروز دستگاه های مختلفی که در امر برگزاری رقابت های فوتبال دخیل هستند در جلسه اس سرنوشت‌ساز درباره حضور زنان در ورزشگاه ها شرکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ