شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان النی کاپوچیانی موفق شد در این بازی با نتیجه 72 بر 54 به برتری رسیدند تا بار دیگر قدرت‌ خود را نشان دهند. حریف کشورمان در فینال برنده تایلند و اندونزی خواهد بود. تیم قهرمان به دویژن A صعود می‌کند.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن به فینال مسابقات کاپ آسیا دویژن B راه یافت.
در مسابقات تیراندازی بازیهای دانشجویان جهان در چین دو تیرانداز ایرانی راهی فینال ماده تپانچه بادی ده متر زنان شدند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به اولین تکواندوکار زن ایران تبدیل شد که در این مسابقات مدال طلا می گیرد.
ملی‌پوشان کشتی آلیش بانوان پس از پشت سرگذاشتن حریفان خود به دیدارهای نهایی صعود کردند.
دبیر فدراسیون بسکتبال ایران، درباره زمان حضور سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی در تهران صحبت کرد.
دبیر فدراسیون بسکتبال ایران، درباره زمان حضور سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی در تهران صحبت کرد.
فینال مسابقات آسیایی دختران هاکی ایران و تایلند امروز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در فینال مسابقات آسیایی و اقیانوسیه ۲۰۲۳ از ساعت ۱۶ به مصاف تایلند خواهد رفت.
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران به پیروزی مقابل سنگاپور به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد.
تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بامداد فردا (دوشنبه) در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.
بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در 38 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای اینکه دور گروهی جام بین قاره‌ای را با صدرنشینی به پایان برساند باید امروز از سد ژاپن بگذرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن پایانی این رقابت ها، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.
تیم فوتبال خاتون بم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دیدار برگشت قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مقابل سوگدیانا ازبکستان به میدان رفت و با شکست یک بر صفر از راه‌یابی به فینال مسابقات بازماند.
تیم فوتبال زنان خاتون بم ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دیدار برگشت خود مقابل سوگدونیا ازبکستان را برگزار کرده و در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
قهرمانی شیرین پینگ‌پنگ زنان ایران با شکست ترکیه در فینال اسلامی
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حاضر تاثیرگذار در لیست پرسپولیس گفت: این تیم توانایی بازگردادندن جام قهرمانی لیگ برتر به ویترین افتخارات خود را دارد.
آیدین علیاری ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان در این ماده رکورد کشورمان را که پیش از این در اختیار خودش بود را با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۲۵ ثانیه شکست و با کسب مقام سومی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
Backbone One جدید یک کنترلر پلی استیشن ویژه کاربران آیفون است. این کنترلر به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارد و دقیقاً مانند یک سرویس پخش بازی مستقل عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ