شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور امیر قلعه نویی در دیدار پیشکسوتان و هنرمندان
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دوحه به سر می‌برد، با امیر این کشور در محل دیوان امیری دیدار و گفتگو کرد.
در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.
امیر ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ارتباط تلفنی با استاد دوران دانشگاه خود، امیر معنوی شگفت زده شد.
السد قطر با انتشار یک ویدیو به طور رسمی از امین حزباوی رونمایی کرد.
ماجرای شهادت یک ارتشی برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی از دست بعثی‌ها را از زبان امیر دریادار سیاری در این ویدیو تماشا کنید.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح گفت: هواپیمای اقتصاد تازه تیک آف کرده و از زمین بلند شده اجازه ندهید دوباره به زمین بنشیند.
زمانی که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه درباره طولانی بودن زمان سفر از تهران به پکن صحبت کرد، وزیر خارجه عربستان پاسخ داد: پرواز ریاض_تهران بیش از دو ساعت نیست.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
الشوبکی که یکی از نزدیک‌ترین افراد به یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین بود، پس از آزادی بر مزار او حاضر شده و یک دسته گل به وی هدیه کرد.
امیر قلعه‌نویی که سال ۲۰۰۷ از تیم ملی برکنار شد، برای سال‌ها مدعی بود حقش خورده شده است و حالا پس از ۱۶ سال و عبور از چندین گزینه خارجی، دوباره سکان‌دار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شده است.
مهدی قایدی و بازیکنان استقلال در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما امیر عرب براقی دستور به ادامه بازی داد تا همین صحنه قضاوت او را تحت تأثیر قرار بدهد.
شادی بی حد و حصر امیر قطر، شیخ تمیم پس از پیروزی آرژانتین مقابل چشمان امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه را ببینید.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور امیر قطر، رئیس فدارسیون جهانی فوتبال، فیفا و همچنین سران چندین کشور عرب منطقه در ورزشگاه البیت در شهر الخور قطر برگزار شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
اشتباه عجیب و مرگبار امیر عابدزاده باعث گل خوردن تیمش شد.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ