امیر قلعه نویی امروز بازی دو تیم استقلال و هوادار را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
سرمربی تیم ملی در اولین گام روی نیمکت موفق شد بعد از سال‌ها ایران را به جام قهرمانی برساند.
مهدی طغیانی گفت: بعد از سالها هنوز به راهکار مشترک و همه پسند علمی که توانایی اجرا داشته باشد و بتواند تورم را کنترل کند نرسیده ایم.
پاییز ۱۴۰۱ وقتی امید به فریدونکنار رسید هنوز رؤیا به ایران و فریدونکنار منتقل نشده بود. روزی که رؤیا را آوردند، امید در حال قدم زدن در تالاب بود. تنها از سویی به سویی دیگر می‌رفت که رؤیا رسید. امید به رؤیا هم هیچ نگاهی نکرد. پنج روز طول کشید که آن تصویر بی‌نظیر که سال‌ها حافظان محیط‌زیست منتظرش بودند شکل گرفت. بعد از پنج روز گام‌هایشان به سوی هم حرکت کرد و آن رقصی شکل گرفت که نشان از پیوند بود.
یک ماه بعد از مرگ لالمی، خبر خودکشی هاله لاجوردی، در رسانه‌ها منتشر شد. لاجوردی ۵۶ ساله، جامعه شناس، نویسنده و استاد دانشگاه تهران بود که به دلیل عدم انتشار مقاله‌اش، از این دانشگاه اخراج شد. مرگ مادر این جامعه شناس و مشکلات روحی‌اش او را حدودا ۱۰ سالی خانه‌نشین کرد تا زمانی که در بهمن ۱۳۹۹ برادرش خبر فوت او را در توییترش منتشر کرد.
فوق ستاره پرتغالی مجوز ساخت خانه موردنظر خود در پایتخت پرتغال را گرفته است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که این روزها با فشارهای زیادی مواجه است هواداران این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد و هو کردن تاتنهام بعد از شکست مقابل میلان را فاجعه خواند.
جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت:یکی از ابزارهای اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته و در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ که موجب مانایی نظام به رغم همه اتفاقات سختی که با آن مواجه بوده، اپوزیسیون فشل آن بوده است.
هافبک ملوان عملکرد تیمش بعد از سال ها دوری از لیگ برتر را تحسین می کند.‌
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
یحیی گل‌محمدی سالها پیش هم تجربه هدایت از راه دور تیمش مقابل مس کرمان را دارد.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
برای نخستین بار، محمدحسن‌خان اعتمادالسلطنه، در باره راه‌آهن، مطلبی را در خاطراتش نوشت که سال‌ها بعد در قالب کتابی منتشر شد: «.. وزیر امور خارجه وارد شد. تعریف پروتست روتر [رویتر]را در باب قرارنامه راه‌آهن جدید و اظهارات سفارت انگلیس بیان کرد. قرار شد سه‌شنبه به این کار برسیم. تفصیل روتر و راه‌آهن مفصل است. ان‌شاءالله خواهم نوشت.» و مدتی بعد نوشت: «شنیدم قرارنامه راه‌آهن ما بین دولت ایران و وزیر مختار ینگی‌دنیا [آمریکا]بسته شده و مشیرالدوله در نوشتن این قرارنامه یکصد هزار تومان مداخل کرده است.»
افقه با اشاره به اینکه ناامیدی از آینده، اصلی‌ترین دلیل اعتراضات نسل جوان امروز است، اضافه کرد: به نوعی می‌توان گقت، ناامیدی از بهبود آینده موتور متحرک اعتراضات جوانان دهه ۸۰ است، آن‌ها پیش خود فکر می‌کنند، که با توجه به این تورم و گرانی که وجود دارد، حتی یک متر خانه بعد از سال‌ها کار و تلاش نمی‌توانند خریداری کنند. از لحاظ پیدا کردن یک شغل مناسب نیز آن‌ها وقتی فارق التحصیلان دانشگاهی را می‌ببنند، با خود می‌پرسند در چه آینده‌ای با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در انتظار آن‌ها است.
سرپرست جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در سیلاب اخیر یک چوپان از اهالی شهرستان کوهرنگ در سیلاب مفقود شده بود، اظهار کرد: جسد ستار رشیدی چوپان ۶۵ ساله پس از ۲۵ روز عملیات جستجو پیدا شد.
لوسیانو پریرا بعد از سالها درخشش در فولاد روند گلزنی های خود را در مس رفسنجان آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ