سخنگوی کرملین امروز تأکید کرد: مسکو اتهام ارسال بمب‌های خوشه‌ای از ترکیه برای اوکراین را بررسی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
وزارت دفاع روسیه هم‌اکنون در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله پهپادی عصر امروز توسط اوکراین به تاسیساتی در خاک روسیه خنثی شد.
وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار تصاویری از تصرف ۱۱ پایگاه نظامیان اوکراین در لوهانسک خبر داد.
مهمات بحث‌برانگیز خوشه‌ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن‌بخشی به جبهه‌ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می‌کند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی به صحن مجلس رسید و بررسی آن در مجلس تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد.
با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.
سرگرد ژیلین یکی از صد‌ها مرد روسی است که از زمان تهاجم گسترده مسکو به اوکراین در سال گذشته، به‌دلیل امتناع از تبدیل شدن به سرباز جنگ علیه اوکراین با اتهامات جنایی روبه‌رو شده‌اند. روسیه سال گذشته ۱۱۲۱نفر را به اتهام فرار از خدمت سربازی اجباری محکوم کرده است. بر اساس آمار دیوان عالی روسیه، میانگین فرار از خدمت اجباری در سال‌های اخیر حدود ۶۰۰نفر بوده و در سال گذشته این میزان نزدیک به دو برابر شده است.
رئیس بنیاد مسکن گفت: سال ۱۴۱۰ قرار است جشن‌مقاوم‌سازی تمامی روستاها را بگیریم و بنیاد مسکن تمام تلاشش این‌است که زودتر این مقاوم سازی به پایان برسد.
در بیانیه مشترک صادره از سوی پکن و مسکو که پس از اتمام سفر دو روزه «شی جین پینگ» به مسکو صادر شد، آمده است: روسیه و چین از عادی سازی روابط میان عربستان و ایران استقبال می‌کنند.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه ای از بازداشت یک زن به اتهام خیانت در مسکو خبر داد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی تا پایان خردادماه به اتمام خواهد رسید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در تلاش است تا فعالیت‌های مخرب خود در بحران اوکراین را با وارد کردن اتهام جنایت علیه بشریت به روسیه و شیطان‌ ساختن از مسکو، توجیه کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیئت بازرسی این کمیسیون در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: باید زمان‌بندی واقعی، کمی و قابل پایش جهت اتمام مسکن مهر ارائه شود.
کنکور تجربی امسال با چالش‌هایی همراه بود؛ از ماجرای انتشار سؤالات کنکور تجربی قبل از اتمام آزمون در سایت سنجش تا خبر‌هایی از فروش سؤالات و سپس پخش آن‌ها در کانال‌های کنکوری که تنها چند ساعت قبل از شروع آزمون اتفاق افتاد و بسیار واکنش‌برانگیز شد تا جایی که برخی مسئولان اعلام کردند «مسئولان سنجش باید استعفا دهند»؛ ولی بعد از آن، همه چیز مسکوت ماند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه تکمیل و بهره برداری ۳ هزار واحد شهری تا قبل از اتمام سال جاری خبرداد
سازمان امنیت نروژ از بازداشت یک شهروند برزیلی در این کشور به اتهام جاسوسی برای مسکو خبر داد.
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
دیروز فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق املاک و مستغلات کشور با نماد «ارزش مسکن» بود که در دقایق ابتدایی نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۳۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.
پلیس نروژ از بازداشت یک شهروند روسیه در این کشور به اتهام به پرواز درآوردن پهپاد و نقض قوانین تحریمی علیه مسکو خبر داد.
ناتو در واکنش به برنامه ریزی برای برگزاری همه پرسی الحاق به روسیه در مناطقی از شرق اوکراین، مسکو را به تشدید جنگ متهم کرد.
سفیر روسیه در کانادا اعلام کرد طرح اتهام جنایات ضد بشری علیه مسکو به شکلی هدفمند در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل صورت می گیرد.
یکی از اصلی ترین وعده های دولت سیزدهم، ساخت ۴ میلیون مسکن در سال است که از پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مطرح و پس از آغاز به کار دولت نیز همچنان در حال بازآفرینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ