سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای موفق طرح ویژه نگهداشت همزمان با برگزاری سوگواره‌های عاشورایی در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: بزرگ ترین المان نوری عاشورایی در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: هیجان و انرژی بالای بسکتبال سه نفره، باعث شد تا این بازی گروهی نقش مهمی در توسعه ورزش‌های همگانی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: هیجان و انرژی بالای بسکتبال سه نفره، باعث شد تا این بازی گروهی نقش مهمی در توسعه ورزش‌های همگانی داشته باشد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» با هدف شناساندن ظرفیت‌های گردشگری منطقه ۲۲، ترویج فرهنگ‌های سنتی - اسلامی، آشنایی با سبک زندگی اقوام و ایجاد نشاط اجتماعی در دریاچه چیتگر برگزار می‌شود.
یگان اسب سوار برای تامین نظم و امنیت در روز سیزده به حضور پررنگی در پارک چیتگر تهران داشتند. تصاویری از آن‌ها ببینید.
ویدئویی تماشایی از حرکت ابر‌ها بر فراز تهران از منظر دریاچه چیتگر منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر، از خاموشی المان‌های نوری دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خبر داد.
شهردار منطقه۲۲ گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: سازه‌ موقت مقبره الشهدای چیتگر در نوروز ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.
شهرداری تهران به‌تازگی و البته بدون اطلاع پارلمان شهری دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ را که یکی از اصلی‌‌‌ترین مراکز گردشگری پایتخت به شمار می‌‌‌آید، به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران واگذار کرده است.
در این مقاله به ارائه اطلاعات در مورد پروژه های تعاونی ساز در چیتگر میپردازیم و مزایا و معایب آنرا نسبت به پروژه های قطعی بیان خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید .
شامگاه شنبه یکم بهمن ماه، مأموران گشت پلیس در حوالی پارک چیتگر به یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که راننده آن پلاک ماشین را مخدوش کرده و رفتار‌های عجیبی داشت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک کلاهبردار ۴۰ میلیاردی و دو شرور مسلح در محله چیتگر خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از کوچ پرندگان حاضر در منطقه سیبری به دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس طی روزهای آینده میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام می‌شود.
ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بازیکنان این تیم را به دریاچه چیتگر برد.
عضو شورای شهر تهران گفت : پروژه‌ای ۱۰ هزار متری در منطقه ۲۲ با عنوان باملند در کنار دریاچه چیتگر جز ساختمان‌های ناایمن تهران به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ