«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه کرانه باختری ذخیره همیشگی انقلاب ملت فلسطین است، تأکید کرد مقاومت در کرانه باختری شعله ور شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی حماس اعلام کرد که افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری باعث شده که رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با مقاومت را از دست بدهد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد وقوع سه حمله به نیروهای اشغال‌گر در یک نقطه مشخص نشان‌دهنده ناتوانی سیستم نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها در برابر جوانان مقاومت است
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، درج مبحث هولوکاست در سرفصل آموزشی مدارس امارات متحده عربی را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تجاوز هوایی صبح امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت حق مشروع ملت فلسطین و هر ملت تحت اشغال است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی صبح امروز چهارشنبه در جنوب غربی کرانه باختری واکنش نشان داد.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان از دیدارش با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تصویری منتشر کرد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت که سیاست جنایتکارانه ترور نمی تواند از مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی جلوگیری نماید.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن ، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از مقابله فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر در نابلس واقع در کرانه باختری تمجید کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ