منابع خبری از توافق کشورهای عضو اتحادیه اروپا در خصوص سقف قیمت خرید گاز از روسیه به مبلغ ۱۸۰ یورو به ازای هر مگاوات ساعت خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر لهستان امروز بروکسل را تهدید کرد که کشورش هر طرحی که اعضای اتحادیه اروپا را مجبور به پذیرش پناهندگان کند، وتو خواهد کرد.
قانونگذاران و کشورهای اروپا درباره قوانین ناظر بر استفاده شرکت های بزرگ فناوری از داده های مشتریان و موسسات به توافق نهایی رسیدند.
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا در توجیه تازه‌ترین بسته تحریمی علیه ایران که دوشنبه گذشته به بهانه مسائل حقوق بشری وضع شد ادعا کرد: تحریم‌ها سیاست و هدف اقدامات ما نیست، بلکه یکی از ابزارهای موجود برای واکنش به تحولاتی است که بر خلاف منافع اتحادیه اروپا به شمار می‌رود.
قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.
اتحادیه اروپا به اپل هشدار داده نمی تواند قابلیت  کابل های یو اس بی سی  در  آیفون های آتی ( سری ۱۵) را محدود کند.
بورل گفت که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی این هفته (بر اساس تقویم ایران تا یکشنبه هفته بعد) درباره آنچه در خصوص سطح غنی‌سازی در ایران رخ داده اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا «صبحانه غیر رسمی» با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به میزبانی اتریش برگزار شد که به طور خاص به موضوعات مرتبط با اوکراین و ایران اختصاص داشت.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در خصوص تعامل رسمی بروکسل و جزیره تایوان به اتحادیه اروپا هشدار داد.
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضد ایرانی، به طرح ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی در موضوع توافق هسته ای ۲۰۱۵، پرداخت.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
کشورهای اتحادیه اروپا با تعیین سقف قیمت ۶۰ دلار برای هر بشکه نفت وارداتی از روسیه موافقت کردند.
اتحادیه اروپا نسبت به تشدید خشونت صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.
وزارت امور خارجه سوریه به بیانیه نماینده اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی درباره تسلیحات شیمیایی واکنش نشان داد.
دولت‌های اتحادیه اروپا نتوانستند درباره سقف قیمت برای صادرات دریابرد نفت روسیه به توافق برسند.
نشست امروز وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا بدون حصول نتیجه درباره وضع سقف قیمتی برای نفت و گاز روسیه به پایان رسید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر تحقیق درباره شهادت نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست استقبال کرد.
اتحادیه اروپا بر ضرورت انجام تحقیقات فوری درباره شهادت نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست تاکید کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که مانع تراشی در روند فعالیت نهادهای مهم و حساس حکومت عراق به دلیل تداوم اعتراضات در بغداد، امری نگران کننده است.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
وال استریت ژورنال گزارش داده است که اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای، پیشنهاداتی را به ایران ارائه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ