اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان ، انگلیس، لوکزامبورگ در بیانیه هایی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
مدیر تیم فوتسال پالما اسپانیا در واکنش به حضور بازیکن مصدوم و ایرانی این تیم در جام رمضان گفت: باید توضیحات مسلم اولادقباد را بشنویم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
اظهارات معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پی این مطرح می‌شود که روز گذشته، قضات دادگاه بین‌المللی لاهه اعلام کردند که قدرت قضایی لازم برای حکم‌دهی درخصوص ۱.۵۷ میلیارد دلار اموال بلوکه شده بانک مرکزی ایران در آمریکا را ندارند.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
در زمانی که بحران سینمای ایران هر روز ابعاد گسترده تری بخود می‌گیرد، این اظهارنظرهای بی‌منطق، هیچ راه حلی برای عبور از بحران‌ها پیشنهاد نمی‌کند.
چهره شاخص و عنوان دار کشتی ایران، گفت: به این دلیل که حدود ۱۸ کیلوگرم سبک‌تر از عباس جدیدی بودم حاضر نشدم با او در رقابت انتخابی مسابقات جهانی کراسنویارسک مبارزه کنم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
معاون سیاسی رئیسی: همکاران چینی به یاد داشته باشند که این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید
کنعانی گفت: انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که می‌بایست بواسطه اقدامات ضد بشری شان علیه ملت ایران پاسخگو بوده و در مجامع بین المللی مسئول شناخته شوند، بی شک فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا‌ها و اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در صفحه توییترش به اظهارات تهدیدآمیز رییس جمهور اوکراین علیه ایران در زمینه ادعای به کار رفتن پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، واکنش نشان داد.
رابرت مالی ادعا کرد: ایران تعداد محدودی پهپاد پیش از جنگ، نداد. آن‌ها ده‌ها فروند را همین تابستان منتقل کردند و نیرو‌های نظامی ایرانی اکنون با حضور در مناطق اشغالی اوکراین به روسیه کمک می‌کنند که از آن‌ها علیه غیرنظامیان اوکراینی استفاده کنند.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر بی‌طرفی فعال جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اوکراین تصریح کرد: اظهارات احساسی و اتهام زنی های غیرمستند، کمکی به حل بحران اوکراین نمی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه پاسخی به این اظهارات وزیر امور خارجه ایران دارد که گفته بود، ایران پیامی از آمریکا دریافت کرده که نشان می‌دهد واشنگتن برای دست یافتن به یک توافق در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای عجله دارد، گفت: مسلما چنین پیامی به ایران داده نشده است.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در پیامی با اشاره به هشت سال جنگ ایران و عراق، از رویکرد مقامات کشورهای غربی نسبت به حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ