کشورهای اتحادیه اروپا بر سر موضوع ادعایی ارائه تسلیحات ایران به روسیه، موقتا درباره اعمال تحریم ضد هشت فرد و نهاد ایرانی به توافق رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه اروپا شش فرد حقیقی و بخش دیگری از صنایع پهپادی ایران را به اتهام مشارکت در جنگ روسیه علیه ایران و همچنین حمایت نظامی از سوریه تحریم کرد.
در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا، این اتحادیه هفت فرد ایرانی را با مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر علیه آن‌ها در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
اتحادیه اروپا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه تهران، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ایران اعمال کرد.
وبگاه شورای اروپا با انتشار بیانیه‌ای از اعمال هشتمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه پنج فرد و دو نهاد ایرانی با ادعای دست داشتن در «نقض حقوق بشر» خبر داد.
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
اتحادیه اروپا طبق ادعاهای واهی تحریم هایی علیه سوریه وضع کرد.
وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که در چهار بسته پیشین تحریمی ۷۸ فرد و ۲۳ نهاد ایرانی از جمله چند مقام سپاه پاسداران تحریم شدند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهاد‌ها در قلمرو اتحادیه اروپا و نهاد‌های بریتانیایی بیانیه داد.
اتحادیه اروپا از تمدید یکساله تحریم ها علیه ترکیه به علت فعالیت های اکتشافی این کشور در دریای مدیترانه خبر داد.
دولت انگلیس در راستای تبعیت از رویکرد خصمانه اتحادیه اروپا و آمریکا علیه تهران و به بهانه های واهی، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد
اتحادیه اروپا به بهانه واهی حمایت پهپادی ایران از روسیه، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم و دارایی های آنها را مسدود کرد.
وزیر خارجه سوئد امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از وضوع تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران در حمایت از اغتشاش‌گران خبر داد.
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
اتحادیه اروپا بسته تحریمی را علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی به بهانه اغتشاشات پراکنده در ایران را مورد موافقت قرار داده و قرار است در هفته آنیده آن را رسمآ اعلام کرد.
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
نخست وزیر استونی می‌گوید که اشتیاق اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه روسیه، روند نزولی به خود گرفته است.
اتحادیه اروپا چند فرد از جمله الکساندر دوگین فیلسوف روسیه را تحریم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
رئیس شورای اروپا از بررسی تحریم های جدید علیه روسیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا که قرار است در پراگ جمهوری چک برگزار شود خبر داد.
نخست وزیر استونی معتقد است اتحادیه اروپا باید در پاسخ به الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه، تحریم های جدیدی را علیه مسکو در نظر بگیرد.
در راستای رویکرد ضد روسی غرب، اتحادیه اروپا در تلاش برای وضع بسته تحریمی تازه علیه روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ