نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توتال انرژیز فرانسه هشدار داد در صورتی که هوا در فصل زمستان پیش رو سرد باشد، ذخایر گازی اروپا نمی‌تواند نیازهای مردم این قاره را تامین کنند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:غرب نمی‌تواند نسبت به بحران پناهجویان اینگونه اظهار بی‌مسئولیتی کند، چرا که بسیاری از مهاجرت‌های غیرقانونی به غرب، ریشه در سیاست‌های غلط آمریکا و اروپا دارد.
فردا رم و سویا نمی‌توانند از تمام نیروهای ارزشمند خود در فینال لیگ اروپا استفاده کنند.
در صورتی که ادعای دبیر شورای امنیت ملی روسیه مبنی بر انفجار یک انبار از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده در اوکراین صحت داشته باشد، اورانیوم ضعیف شده یک فلز سنگین است که به هیچ وجه نمی‌تواند عامل ایجاد پدیده رادیواکتیویته در هوا باشد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مورد احتمال رفتن بارسلونا به یک لیگ خارج از اروپا و برگرداندن لیونل مسی صحبت کرد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد رقابت حساس دو تیم میلان و ناپولی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، هضم حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا را کاری سخت برای خود و هم‌تیمی‌هایش دانست.
کوهن گفت: «طبق برآورد من، [ایالات متحده آمریکا] و اروپا دیگر نمی‌توانند در موضوع ایران در کناری بایستند. ایران به غنی‌سازی اورانیوم تا 90 درصد نزدیک است و ایران جنگ با اوکراین به روسیه سلاح می‌دهد.»
باشگاه چلسی نمی‌تواند از چهار بازیکن جدیدش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه نمی‌تواند بدون تشخیص دادگاهی در این اتحادیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست موسوم به «تروریستی» قرار دهد.
قرار گرفتن سویا که یکی از تیمهای بزرگ اسپانیا است در رتبه نوزدهم جدول لالیگا واقعیتی است که هواداران سویا نمی‌توانند آن را باور کنند.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
رئیس پارلمان اروپا در بحبوحه رسوایی فساد مالی در این پارلمان، مدعی شد که برای حصول اطمینان از اینکه بازیگران خارجی نمی‌توانند «قانونگذاران را بخرند»، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد!
اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درحالی مطرح می شود که این فدراسیون با وجود تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نمی‌تواند یوفا را به‌مقصد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ترک کند، چرا که برای چنین اقدامی مجوز فیفا ضروری است.
کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
شرکت‌های کشور‌های اتحادیه اروپا و همچنین نروژ، اوکراین و انگلیس دیگر نمی‌توانند کالا‌ها را از طریق خاک روسیه حمل کنند.
آمریکا و اروپا تصمیم قطعی خود را برای بازگشت به توافق گرفته‌اند؛ لذا می‌توان مساله را قابل حل دانست و تمامی تبلیغات ضد برجامی اسرائیل را بی‌اثر مورد ارزیابی قرار داد. حتی می‌توان مدعی شد که مسائل پادمانی حل نشده میان ایران و آژانس نمی‌تواند عاملی برای شکست مذاکرات باش
بلینکن مدعی شد: به نظر می‌رسد ایران یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند کاری که برای رسیدن به یک توافق لازم است را انجام دهد و آن‌ها همچنان به مطرح کردن مسائل خارج از چارچوب ادامه می‌دهند که انجام شدن توافق را غیرمحتمل‌تر می‌کند.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است، چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
وزیر انرژی روسیه می‌گوید که کشورهای اروپایی حتی تا سال ۲۰۲۷ هم نمی‌توانند از وابستگی به گاز مسکو رهایی پیدا کنند.
جوزپ بورل گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ