این پرنده مجهز به تجیهزات به روز شناسایی است و با تکیه بر هوش مصنوعی می‌تواند دست به عملیات بزند. پیش از این تصویری از این پرنده در حال پرواز کنار سوخو ۵۷ در رسانه‌ها منتشر شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
این گونه از شاه‌کبرا دچار آلبینیسم است؛ آلبینوها توانایی تولید رنگدانه رنگی در پوست، مو، پرها، پوسته ها یا چشمان خود را ندارند. حیوانات مبتلا به این حالت ظاهری سفید با چشمان قرمز یا صورتی دارند.
جی‌اس۸ نسل ۲ دارای یک موتور بنزینی ۲ لیتری است که ۲۴۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. موتور برقی نیز توانایی تولیدی معادل ۱۱۹ اسب‌بخار دارد. یک باتری ۱.۶ کیلووات ساعتی، به موتور برقی نیرو می‌دهد.
زائرانی که به دلیل شرایط سنی و جسمی توانایی انجام طواف در محوطه «مطاف» مسجدالحرام را ندارند به ناچار در طبقه اول با استفاده از ویلچر این بخش از اعمال خود را انجام می دهند.
کوسه گابلین به واسطه ظاهر ترسناک و توانایی خود در باز کردن کامل آرواره هایش هنگام شکار شناخته شده است.
محققان دانشگاه اوزاکا می‌گویند برای حل این مشکل از توانایی حرکتی برخی حشرات چابک الهام گرفته اند. محققان با استفاده از این روش ناچار نیستند محور بدن ربات را بطور مستقیم هدایت کنند، بلکه تنها باید انعطاف را به درستی کنترل کنند.
شاهدانه و چتر پشمی از نظر ژنتیکی دو گیاه کاملا متفاوت هستند. اینکه این دو گیاه در طول فرآیند تکامل توانایی تولید کانابینوئید را پیدا کرده‌اند، از اهمیت کارکردهای زیست‌محیطی این ترکیبات حکایت دارد.
پرتوهای تابوت که به عنوان پرتوهای بی حس کننده نیز شناخته می شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می رسد.
اس ۵۰۰ باید به توانایی مقابله با پیشرفته‌ترین جنگنده‌های پنهان‌کار نسل پنجم و هدف قرار دادن ماهواره‌های در مدار مجهز می‌شد.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
استریکس توانایی برخاستن از زمین و فرود به صورت عمودی بی نیاز از باند پرواز را دارد. قرارگیری روی چرخ‌های عقب امکان برخاستن به صورت عمودی را فراهم می‌کند و همچنین امکان فرود روی چرخ‌های عقب به صورت عمودی وجود دارد.
رئیسی گفت: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به غلط تصور می‌کنند که فقط آن‌ها توانایی انجام کار‌های مهم و پیچیده را دارند و این تصور را در رفتارشان نسبت به دیگر ملت‌ها اعمال و آن‌ها را تحقیر می‌کنند، اما امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی از «ما می‌خواهیم، ما می‌دانیم و ما می‌توانیم» ملت ایران هستیم
هوش مصنوعی با استفاده از یک هدست زیست‌حسگر پیشرفته توانایی آنالیز داده‌های امواج مغزی را داشته و آن‌ها را از قشر بینایی مغز فرد به سگ رباتی منتقل می‌کند.
کانال مطالعات عمان با انتشار این عکس از سفر بشار اسد به عمان نوشت: هم تزیینات کاخ و هم فرش اثر دست هنرمندان توانای ایرانی است.
میثم پیرفلک در حال حاضر توانایی حرکتی خود را از دست داده و روی ویلچر می‌نشیند.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
سوخو ۳۵ جنگنده‌ای تک‌سرنشین با قابلیت مانور بالا است که توانایی انجام دشوارترین مانور‌هایی هوایی از کبری گرفته تا تیل اسلاید را دارد.
بزرگترین تفاوت بین دید انسان و دید گربه در شبکیه چشم است. گربه‌ها نمی‌توانند رنگ‌ها را به خوبی انسان تشخیص دهند و همچنین نمی‌توانند اجسام خیلی دور را ببینند؛ اما گربه‌ها در مقایسه با انسان‌ها توانایی بهتری برای دیدن در تاریکی دارند.
جزیره مروارید قطر (Pearl) در دهانه تالاب خلیج غربی (West Bay) شهر دوحه واقع شده است. این جزیره به شکل مروارید است و وسعتی به اندازه ۴۰۰ هکتار دارد. در این جزیره شما شاهد ساختمان‌ها، ویلاها، هتل، مراکز خرید مدرن و لوکس خواهید بود.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
جشن روز جهانی تکواندو در خانه تکواندو با حضور اهالی رشته و ارتباط زنده تصویری با رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.
توانایی روبات‌ها برای مدل‌سازی خود بدون کمک مهندسان به دلایل زیادی مهم است، زیرا نه تنها باعث صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شود، بلکه به ربات اجازه می‌دهد تا با فرسودگی خود هماهنگی داشته باشد و حتی آسیب را شناسایی و جبران کند.
سازمان فضایی ایران اعلام کرد: از تصاویر ماهواره «خیام» برای ارتقاء توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، منابع آبی، معادن و پایش مرزها، مدیریت حوادث غیرمترقبه و ... استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ