تجمع مردمی در کره‌جنوبی در اعتراض به تنش‌آفرینی آمریکا در شبه‌جزیره کره در سئول برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمهیدات ترافیکی تجمع مردمی در میدان امام حسین (علیه‎السلام) بمناسبت روز عفاف و حجاب از زبان رئیس پلیس راهور پایتخت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مرکز رسانه قوه قضائیه درباره تجمع اعتراضی مقابل این نهاد توضیحاتی ارائه داد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد، از آن‌ها درخواست شد چند تن را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود؛ اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: تجمع کنندگان عفاف و حجاب پیشنهاد دیدار با دادستان را قبول نکردند.
تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور جمعه ۹ تیرماه در تهران برگزار شد.
مرتضی آقاتهرانی نوشت: ان شاءالله، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده را به فوریت به صحن می‌آوریم. صحبت‌ها مأیوس کننده نباشد، چرا که ما از فرصت تعطیلی ده روزه تابستانی مجلس به نفع اتقان این طرح استفاده خواهیم کرد. از جلسات با گروه تحقیقات مجلس، علما، پیشنهادات مردمی و نخبگانی استقبال خواهیم کرد تا که لایحه ای درخور به شورای نگهبان تحویل دهیم.
تعداد زیادی از مردم در پایتخت انگلیس هم اکنون در حال برگزاری تجمع گسترده‌ای مقابل پارلمان این کشور با موضوع تغییرات آب و هوایی هستند.
امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، جمعیت مردمی طلبکاران شاه با تجمع مقابل دادستانی کل کشور، طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط خاندان پهلوی را به عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور تحویل داده و خواستار پیگری اموال به سرقت رفته مردم ایران از طریق مراجع قضایی بین المللی توسط قوه قضاییه و دادستان کل کشور شدند.
ساکنان غزه با شرکت در یک تجمع، اقدامات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
تجمع مردمی- دانشجویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران شکل گرفت. این تجمع در اعتراض به اقدام سازمان یافته دولت فرانسه در پی توهین به ساحت مرجعیت صورت گرفت.
تجمع مردمی دانشجویی مقابل سفارت فرانسه
در تجمع مردمی محکومیت سیاست‌های ضددینی دولت فرانسه و اقدام موهن مجله شارلی ابدو، برخی از معترضان روی دیوار سفارت فرانسه نوشتند: خانه همجنسبازان
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خوان شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.
تجمع اعتراضی مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم، مسجد و پرچم کشورمان عصر امروز در میدان انقلاب تهران برگزار می شود.
مشهد ـ در حمایت از مردم غزه و فلسطین در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تجمع دانشجویی برگزار شد.
شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم تجمع مردمی ابراز انزجار و محکومیت جنایات و حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.
تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران عصر امروز (سه شنبه) با حضور جمعی از زنان و مردان در محل میدان فلسطین برگزار شد.
این تجمع بزرگ دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج) همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ