گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
ژاپنی‌ها ابزاری تولید کردند که جای منگنه استفاده می‌شود با این تفاوت که دیگر سوزن منگنه ندارد و نیازی به استفاده از فلز نیست!
واتر اسپات (water spout) پدیده‌ای شبیه تورنادو (توفان تندری) است با این تفاوت که این پدیده در دریا و بیشتر در مناطق حاره‌ای و شبه حاره‌ای رخ می‌دهد.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
ولی‌اله جعفری گفت: مصوبه اخیر سازمان بورس در رابطه با الزام شرکت‌ها به تهیه ویدئو و آرشیو آن از مجامع، دو تفاوت عمده با مصوبات قبلی دارد.
بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
پروفسور «الن جیمیسون» از دانشگاه وسترن استرالیا می‌گوید: «اگر این رکورد شکسته شود، تفاوت آن احتمالاً افزایش اندکی در حد چند متر خواهد بود.» البته او مدعی است که ماهی حاضر احتمالاً می‌تواند در عمق‌های بیشتر هم دوام بیاورد، چون آب‌های گودال ایزو-اوگاساوارا اندکی گرم‌تر از آب‌های گودال ماریانا است.
ماموران فرودگاه هر کشور با رفتار عجیب و متفاوتی چمدان‌های مسافران را جا به جا می‌کنند.
طرز تهیه کوکو سیب زمینی را با کمی تفاوت در آن مشاهده کنید.
"اودوس" سرآشپز فرانسوی در توکیو می‌گوید تیزی فوق العاده تیغه‌های ژاپنی تفاوت ایجاد می‌کنند. او گفت: "عالی برش می‌دهند. مستقیم می‌برد. تقارن دارد". وی افزود: "کیفیت پخت و پز را تغییر می‌دهد".
ویدئویی از رمضان قدیروف رهبر چچن در حال حضره صوفیانه منتشر شده است. حضره، یک اصطلاح صوفیانه است که به مجالس ذکر جمعی اطلاق می‌شود که توسط مسلمانان متعلق به فرقه‌های صوفی سنی به ویژه انجام می‌شود. انواع ذکر از جمله خطبه، تلاوت قرآن و متون دیگر مانند ادعیه، شعرخوانی و مناجات مذهبی، مدح پیامبر و صلوات، دعا و ذکر جمعی در این مراسم انجام می‌شود. حضره در کشور‌های عربی و برخی کشور‌های اسلامی غیرعربی مانند اندونزی و مالزی با این نام شناخته می‌شود، در حالی که در ترکیه و کشور‌های بالکان به نام‌های دیگری معروف است.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جریان بازدید از مقبره عارف و شاعر فارسی‌گوی ایرانی مولانا جلال الدین رومی در استان قونیه ترکیه، آیاتی از قرآن را تلاوت کرد. اردوغان در حالی که در مقابل آرامگاه حضرت مولانا ایستاده بود آیاتی از سوره انفطار را تلاوت کرد. آرامگاه و موزه جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی، مولانا و رومی در شهر قونیه در ۲۵۰ کیلومتری جنوب آنکارا واقع گردیده است.
سینوزیت حاد و مزمن علائمی شبیه به هم دارند با این تفاوت که شدت علائم در سینوزیت مزمن کمتر است. در افراد بالغ نشانه‌های سینوزیت بعد از سرماخوردگی بروز می‌کنند. بعد از گذشت ۵ تا ۷ روز ممکن است این نشانه‌ها وخیم‌تر شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ