تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شده که بازتاب گسترده ای داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
از آنجایی که ببرهای سفید مانند کنی بسیار غیرمعمول هستند و در عین حال به دلیل خز منحصر به فردشان بسیار مورد توجه هستند، بیشتر آنها که امروزه زنده هستند نتیجه پروژه های پرورش اجباری است. این ببر سفید غیرمعمول، از طریق آمیختگی توسط یک دلال موجودات، تکثیر شد. این موجود، کنی، چهره‌ای پیچ‌خورده داشت.
تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شد. / خبرگزاری دانشجو
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
وزیری در اینباره نوشت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنرهای حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب “محمد ص” جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده.
جدیدترین تصویر از بنر‌های ترویج حجاب که این روز‌ها بحث‌برانگیز شده است را ببینید.
تصاویری از نمایشگاه کتاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بنر‌هایی از جملاتی منتسب به ویکتور هوگو و لئو تولستوی نویسندگان معروف فرانسوی و روس درباره «حجاب و وقار زن» در فضای این نمایشگاه نصب شده است. در این بنر‌ها از قول لئو تولستوی اینطور آورده شده است که: «مسبب ازدیاد طلاق در اروپا، تمدن فاسد، اختلالات جنسی و نبودن حجاب است.» در بنر دیگری از قول ویکتور هوگو، نویسنده معروف فرانسوی آمده است: «وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می‌دهد که قوی‌ترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وا می‌دارد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این جملات پیش از این هم به روش‌های مختلف از قول دیگر چهره‌های فرهنگی گفته شده است.
شعارها، تصاویر و گستردگی اعتراضات نشان می دهد که مسئله فراتر از شخص نتانیاهوست و آنچه در سرزمین های اشغالی می گذرد، مصداقی از عدم نگرش مشترک به چیستی هویت صهیونیستی است.
تصاویری از بنرهای سطح شهر تهران در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.
محتوای بنرهای نصب شده در مشهد با موضوع توصیه به جچاب،توجه کاربران را جلب و انتقادهایی، برانگیخته است.
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان آتش زدن بنرهای فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی دهه فجر و تصاویر شهدا در این شهرستان دستگیر شدند
سرهنگ یونس دهقانی روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی آتش گرفتن چندین بنر از تصاویر شهدا و تبلیغات دهه فجر در سطح شهر جم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
درحالی که شب گذشته تصاویری از پلمب خانه علی کریمی در لواسان منتشر شده بود، تصاویر و ویدئوهای تازه نشان می‌دهد که گویا این موانع بتنی و بنرهایی که از قول دادستانی روی اون‌ها نوشته شده بودند که اینجا پلمب شده، برداشته شدند.
اجتماع امت رسول الله(ص) در محکومیت تحولات اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. در تجمع امروز بنرهایی علیه علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در دستان حاضران قرار داشت.
از نیویورک تا سیدنی، برلین تا تل آویو، شهرهای سراسر جهان به یاد ملکه الیزابت دوم بناهای تاریخی و مشهور خود را به رنگ پرچم انگلیس نورپردازی کردند.
سنگ قبرهای روستای متروک داژگان خبر می‌دهند این روستا ارامنه زیادی داشته که خودخواسته از روستا مهاجرت کرده و حالا بخش کمی از بناهای خشتی آن باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ