درحالی که شب گذشته تصاویری از پلمب خانه علی کریمی در لواسان منتشر شده بود، تصاویر و ویدئوهای تازه نشان می‌دهد که گویا این موانع بتنی و بنرهایی که از قول دادستانی روی اون‌ها نوشته شده بودند که اینجا پلمب شده، برداشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم این جمله را بار ها شنیده اید که در دهه ۶۰ تمام باشگاه پرسپولیس در صندوق عقب خودروی علی پروین خلاصه می‌شد.واقعیتی نزدیک به وقایع تاریخ.
در شرایط ایران امروز، مهم‌ترین سیگنال‌ها می‌بایست در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. جامعه باید در فرآیند زندگی اجتماعی خود بیش از گذشته احساس آرامش داشته باشد. در روز‌های اخیر، چندین اتفاق پی‌درپی باعث ایجاد موجی از بی‌اعتمادی و ناامنی روانی در جامعه - به خصوص در میان روشنفکران و کنش‌گران اجتماعی فرهنگی- شده است. نگاه کنید به اقداماتی که اخیرا در خصوص خانه اندیشمندان علوم انسانی صورت گرفت و در جامعه علمی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.
لژیونر قائم‌شهری فوتبال ایران در نخستین جلسه تمرینی نساجی حضور یافت.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
«ابراهیم بن عباس» می گوید هیچ‌گاه ندیدم که امام رضا علیه السلام در سخن بر کسی جفا ورزد، و نیز ندیدم که سخن کسی را پیش از تمام شدن قطع کند، هرگز نیازمندی را که می توانست نیازش را بر آورده سازد رد نمی کرد، هرگز ندیدم به کسی از خدمتکاران و غلامانشان بدگویی کند. چون سفره غذا به میان می آمد همه افراد خانه حتی دربان و مهتر را نیز بر سفره خویش می نشاند و آنان همراه با امام غذا می خوردند.
انتشار تصویر باز شدن درب هواپیما در حین پرواز در صفحه اینستاگرام علی کریمی، زیر ذره‌بین مجریان تلویزیون کشورمان قرار گرفت.
تمرینات تیم ملی تکواندو در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان امروز در خانه تکواندو با حضور یک میهمان ویژه پیگیری شد.
سیاسیون خانه نشین چه می‌کنند؟ از سکوت احمدی‌نژاد تا حقوق هیات علمی علی لاریجانی
اواخر بیماری‌اش رئیس جمهور سابق از طریق علی چینی با ما تماس گرفتند که می‌خواهیم عیادت آقای حجازی برویم. چند ماشین و محافظ و ... به خانه ما آمدند و ۲۰ دقیقه ماندند. وقتی رفتند داشتیم ظرف‌ها را جمع می‌کردیم که یک بسته روی میز دیدیم. پدرم هم حالش خیلی بد بود. بسته را باز کردیم و دیدیم تراول است به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.
علی هرتمنی، بازیکن سابق تیم هندبال سپاهان با عقد قراردادی به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد.
سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در خیابان مازندران تهران خبر داد و اظهار کرد: این خانه تبدیل به کارگاه تولید مواد محترقه (اکلیل ـ سرنج) شده بود.
هافبک سابق استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ یک، پارس جنوبی جم را همراهی خواهد کرد.
پرداختن به شخصیت علی موسیو پایه‌گذار مرکز غیبی تبریز موضوع مستندی است که این روزها به جشنواره فیلم حقیقت راه پیدا کرده در این مستند گذری هم به خانه او زده شده است.
پرداختن به شخصیت علی موسیو پایه‌گذار مرکز غیبی تبریز موضوع مستندی است که این روزها به جشنواره فیلم حقیقت راه پیدا کرده در این مستند گذری هم به خانه او زده شده است.
برای هواداران این روزهای فوتبال ایران، درک پدیده علی پروین تقریبا دشوار است.
خانه قاجاری عطروش شیراز، چشمه علی و تفرجگاه فتحعلی شاه توسط صندوق توسعه و احیا به مزایده گذاشته می‌شود.
علی کریمی برای دومین بار به شایعه پلمب خانه ویلایی‌اش در لواسان واکنش نشان داد.
علی کریمی برای دومین بار به شایعه پلمب خانه ویلایی‌اش در لواسان واکنش نشان داد.
علی کریمی به پلمپ خانه اش واکنش نشان داد.
تصاویری از منزل علی کریمی، چهره مطرح فوتبال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد خانه وی پلمب شده است.
انتخابات خانه سینما اخیراً برگزار شد که در نهایت با رای گیری و تعیین هیات مدیره متشکل از علی لقمانی، رسول صدرعاملی، محمد مهدی عسگرپور و مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی و جابر قاسمعلی و امیرحسین اثباتی به عنوان اعضای علی البدل همراه شده بود.
با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. شگفتی این انتخاب بالاترین رای برای علی لقمانی و عدم انتخاب امیرحسین اثباتی بود.
پس از رای‌گیری عبدالله اسفندیاری به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره، سهیل رحیمی به‌ عنوان بازرس و شرفی کیا به‌ عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
انتخابات انجمن سراسری مدیران تولید سینمای ایران روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در خانه سینما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن برای مدت دوسال انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ