وزیری در اینباره نوشت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنرهای حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب “محمد ص” جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت عصر چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی تهران به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
اگر کشورهای جهان را همچون یک ملکه سلطنتی در نظر بگیریم چه شکلی می شدند؟ پاسخ هوش مصنوعی را در ویدئوی زیر ببینید.
هوش مصنوعی به تازگی به این سوال که «اگر نسل کنونی انسان منقرض شود، انسان نسل بعد چه شکلی خواهد بود؟» پاسخ داده و ۵ طرح ارائه کرده است.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
در اوایل سال جاری، مایکروسافت که ۱۰ میلیارد دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده است، نشان داد که محققان از چت جی‌پی‌تی برای کنترل ربات‌ها استفاده می‌کنند. ربات‌ها به دستورات زبانی ساده پاسخ می‌دادند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، سه‌شنبه ۲۲ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت در این جلسه به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
جنگنده رهگیر سوخو ۱۵ پاسخی به نیازهای ارتش شوروی در آن دوران بود که سال ۱۹۶۲ طراحی شد و با چند سال تاخیر از سال ۱۹۶۷ به خدمت درآمد.
اجتماع علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر، گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی مدیرکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران، سه‌شنبه ۱۵ آذر با حضور در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
کره شمالی اعلام کرد طی دو هفته اخیر، با نظارت شخصی کیم جونگ اون رهبر این کشور، حملات هسته‌ای تاکتیکی را شبیه سازی کرده است. کره شمالی گفت این شبیه سازی‌ها را در پاسخ به تهدید نظامی" آمریکا و متحدانش انجام داده است.
نیرو‌های اوکراینی در مناطق درگیری نیرو‌های روسیه را با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک هدف قرار می‌دهند. نیرو‌های روسی نیز با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک پاسخ متقابل می‌دهند.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۱۹ مرداد، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ