از آنجایی که ببرهای سفید مانند کنی بسیار غیرمعمول هستند و در عین حال به دلیل خز منحصر به فردشان بسیار مورد توجه هستند، بیشتر آنها که امروزه زنده هستند نتیجه پروژه های پرورش اجباری است. این ببر سفید غیرمعمول، از طریق آمیختگی توسط یک دلال موجودات، تکثیر شد. این موجود، کنی، چهره‌ای پیچ‌خورده داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چه حیواناتی می‌توانند صد‌ها سال عمر کنند؟ در این مطلب با حیواناتی آشنا می‌شوید که بیشترین طول عمر را در میان جانوران دریا و خشکی دارند.
در تصور قرون وسطایی فیل‌ها بزرگ‌ترین حیوانات جهان و دشمنان اژدها بودند. فیل نماد حضرت مسیح و اژدها نماد شیطان بود. چندین تصویر قرون وسطایی وجود دارد که در آن‌ها، فیل‌ها در دریاچه‌ها زایمان می‌کنند تا توله‌هایشان از شرّ اژدها در امان باشند.
هوش مصنوعی اخیرا پیش بینی کرده است که اگر حیوانات روی کره زمین به مریخ انتقال پیدا کنند، پس از ۱۰۰ هزار سال چه شکلی خواهند شد. در ادامه پیش بینی هوش مصنوعی را در قالب چهار تصویر خواهید دید.
در اینجا تصاویری از خاص‌ترین لحظات استتار حیوانات را ملاحظه می‌کنید. برای دیدن بعضی از حیواناتی که در این عکس‌ها هستند واقعا باید با دقت کامل به آن‌ها نگاه کنید. (تصویر نمایه حضور یک کرم ابریشم روی یک شاخۀ درخت را نشان می‌دهد، در حالیکه رنگ کرم کاملا با رنگ شاخه ادغام شده است).
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
این گونه از شاه‌کبرا دچار آلبینیسم است؛ آلبینوها توانایی تولید رنگدانه رنگی در پوست، مو، پرها، پوسته ها یا چشمان خود را ندارند. حیوانات مبتلا به این حالت ظاهری سفید با چشمان قرمز یا صورتی دارند.
در طبیعت خیلی پیش می‌آید که یک حیوانات ظاهر همدیگر را بیشتر برای ترساندن شکارچیان تقلید کنند، اما در این مورد به نظر نمی‌رسد که خورشید ماهی واقعا دنبال شبیه کردن خود به کوسه باشد چرا که در تصویر ماهی در سطح آب شبیه کوسه شده است و درون آب که محیط زیست اصلی آن است این شباهت دیدنی نیست و فایده‌ای هم ندارد.
مردم تمدن «تارتسوس» (Tartessos) در جنوب «شبه‌جزیره ایبریا» ساکن بودند و اطلاعاتی که امروزه از آن‌ها داریم صرفا از طریق اکتشاف‌های باستان‌شناسی حاصل شده است. این تمدن حدود ۲۵۰۰ سال پیش ناپدید شد. پیش‌تر گمان می‌رفت که در این تمدن، الهه‌ها در قالب حیوانات یا گیاهان به تصویر کشیده می‌شدند، اما این اکتشاف جدید می‌تواند نگرش مورخان درباره این تمدن را تغییر دهد.
بین آرواره‌های پایین آن‌ها پوست بسیار کشیده‌ای وجود دارد که به مار اجازه می‌دهد تا حیوانات حتی بسیار بزرگ‌تر چون تمساح را ببلعند.
دیرینه شناسان قبلا معتقد بودند که دایناسورهای گوشتخوار آرواره های بدون لب دارند، همانطور که در دو تصویر بالا دیده می شود. اکنون، شواهد جدید حاکی از آن است که این حیوانات مانند مارمولک‌های امروزی، لب داشتند.
دیرینه شناسان قبلا معتقد بودند که دایناسورهای گوشتخوار آرواره های بدون لب دارند، همانطور که در دو تصویر بالا دیده می شود. اکنون، شواهد جدید حاکی از آن است که این حیوانات مانند مارمولک‌های امروزی، لب داشتند.
وقتی به حیوانات وحشی فکر می‌کنیم، بسیاری از ما موجودات زیبایی مانند آهو یا گرگ را تصور می‌کنیم. اما گاهی اوقات، این حیوانات می توانند خطری واقعی برای انسان ایجاد کنند. واقعیتی که وقتی یک زن ۵۴ ساله در تایلند با یک مار پیتون ۷ متری روبرو شد، کاملاً آشکار شد.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
روش شیرها در شکار حیوانات دارای جثه بزرگ به تصویر کشیده شده است. شیرها تنها گربه‌هایی هستند که اندازه شکار برای آنها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. آنها روش خاصی را برای شکار در پیش می‌گیرند. در مستند زیر این موضوع توضیح داده شده است.
طبق سرشماری‌های صورت‌گرفته در طبیعت، ۸.۷ میلیون گونه جانوری در جهان وجود دارد که شامل ۶.۵ میلیون گونه در خشکی و ۲.۲ میلیون گونه در آب‌هاست؛ هرچند که بسیاری از دانشمندان می‌گویند احتمال دارد رقم واقعی بیش از اینها باشد.
برخی گونه‌ها در حیات وحش به خصوص در دنیای حشرات وجود دارند که ذاتا و به خودی خود از چشم‌ها پنهان خواهند ماند چه خطری آن‌ها را تهدید کند یا نکند. این حشرات به طور طبیعی به شکل یکی از اجزای محیط زندگیشان خلق شده اند.
همچنین یافته‌های اخیر نشان دهنده رابطه پیچیده بین حیوانات و خدماتی است که آنها به محیط زیست خود ارائه می‌دهند. سوئتسوگو در ایمیلی به مجله Popular Science نوشت:«احتمالا این خرگوش‌ها پیوندی حیاتی بین این گیاه و میزبانان‌شان ایجاد می‌کنند. چنین مشاهدات طبیعی‌ای باعث افزایش درک ما از محیط زیست‌مان می‌شود. »
از چشمانی به اندازه یک بشقاب شام گرفته تا دید ۳۶۰ درجه، این حیوانات دارای روش های فوق العاده کارآمد برای دیدن هستند.
پنگوئن ها حیواناتی بسیار اجتماعی هستند و گونه های قطب جنوب برای تحمل سختی های سرد زمستان به توده های استعماری متکی هستند. آزمایش این حیوانات در شرایط وحشی نیز نسبتاً آسان است، برخلاف بسیاری از آزمایش‌های آینه‌ای دیگر که حیوانات را در محیط اسیر می‌خواستند.
هیبریدها بین گونه هایی متولد می شوند که از نظر بیولوژیکی کاملاً مشابه هستند تا بتوانند بر همه موانع تولید مثل غلبه کنند. این جفت‌گیری‌ها به ندرت در طبیعت اتفاق می‌افتد، حتی زمانی که گونه‌ها در یک زیستگاه مشترک هستند.
این پرنده بومی مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر زمین است و در زمره همه‌چیز خواران دسته‌بندی می‌شود. در رژیم غذایی این پرنده همه چیز از میوه و دانه‌های خوراکی تا مار، حشرات و حیوانات کوچک به چشم می‌خورد.
آخرین خبر پر سر و صدایی که درباره گیاهخواری دیدیم همین چندی پیش در منهتن بود. فعالان حقوق حیوانات برای جلوگیری از کشتار حیوانات تظاهراتی در خیابان برگزار کردند و از مردم خواستند که برای جلوگیری از کشتار حیوانات گیاهخوار شوند؛ البته آنچه این تظاهرات را به‌صورت جهانی بازتاب داد تصویر مردی بود که در مخالفت با گیاهخواری با یک سیخ کباب وارد این جمعیت شده بود.
این فیلم روایتی از پیچیدگی زندگی در حاشیه نیویورک توسط خانواده‌هایی فقیر است که از دریچه چشم چند کودک به تصویر کشیده می‌شود و نبردی استعاری برای بقا را به تصویر می‌کشد؛ اثری پیچیده و تا حدودی نمادین که در جشنواره ساندنس مورد توجه قرار گرفت و پس از آن دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ