حسین پورحمیدی امیدوار است اختلاف فصل گذشته در کلین‌شیت با بیرانوند را جبران کند و این بار به عنوان دستکش طلایی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی‌گیر مطرح هندی از حضور در مسابقات جهانی بلگراد انصراف دهد.
باشگاه بایرلورکوزن از دوری طولانی مدت پاتریک شیک، ستاره اهل چک، خبر داد.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد! مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید اما حالا باید به رستوران داری اش برگردد
آرنائو تناس که یکی از گلرهای فصل گذشته تیم اول بارسلونا بود، با تصمیم باشگاه از پنج روز دیگر بازیکن آزاد خواهد شد.
لیست اولین رقیب تیم‌ ملی والیبال ایران مشخص شد.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آن‌ها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می‌شود.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آنها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می شود.
پس از آنکه سنان اوغان، سیاستمدار ملی‌گرای راست، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دور اول انتخابات بیش از ٪۵ آرای انتخاباتی را از آن خود کرد به نظر می‌رسد اکنون این تغییر لحن بخشی از تلاش برای به دست آوردن آرای رأی‌دهندگان ملی‌گرا باشد.
مهدی ترابی در همان نیمه اول دو بار دروازه گل گهر را باز کرد و ستاره تیمش لقب گرفت.
تنش بین البرهان و حمیدتی به دو دلیل شروع شد: اول، آزادی موسی هلال، عموی حمیدتی و رقیب او در نفوذ میان رهبران قبایل عرب در دارفور است که به دستور البشیر زندانی شده بود. دوم، دستور البرهان مبنی بر عدم سفر اعضای شورا بدون اجازه او؛ مساله‌ای که حمیدتی آن را بخشی از "مهندسی جامع برای کاهش نفوذ خود و جلوگیری از ایفای نقش‌های سیاسی در پرونده‌های صلح" قلمداد کرد.
چراغ اول در سال ۱۴۰۲ را تیم ملی فوتبال ساحلی روشن کرد؛ آن هم قاطعانه و با سرمربیگری یک ایرانی.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در روز توقف تعقیب کنندگان خود در جدول رده بندی لیگ دسته اول، فاصله خود را با نزدیکترین رقیب به ۱۰ امتیاز افزایش داد.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
پیام نیازمند در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم بازی شماره 100 خود را با پیراهن سپاهان انجام داد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد بارسلونا رقیب اول این تیم برای فتح لالیگاست.
در ادامه ناکامی سه شیرها را در راه کسب پیروزی، این تیم مقابل آلمان متوقف شد. آن‌ها که پیش از این از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده بودند، حداقل می‌توانند به نباختن مقابل رقیب سنتی خود دل خوش کنند.
گل‌های سنگال را در این مسابقه بولایه دیا (4) و سادیو مانه (44) به ثمر رساندند. سنگال در رقابت‌های جام‌جهانی 2022 در گروه اول با تیم‌های قطر، اکوادور و هلند همگروه است.
تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب اول مهرماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه سن پولتن اتریش، با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۷۹ ، اروگوئه را مغلوب کرد. کریم انصاری‌فرد پاس این گل روحیه بخش را ارسال کرد تا این رقیب آمریکای جنوبی بعداز ۷ مسابقه بدون شکست با سرمربی جدیدش آلونسو، طعم باخت را بچشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ