کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد بارسلونا رقیب اول این تیم برای فتح لالیگاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امشب رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در داالاس به مصاف هم خواهند رفت ک یک رویارویی دیگر بین ژاوی و کارلو آنچلوتی خواهد بود. کفه ترازو به سود مربی بارسلوناست.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد، حالا چه خواهد کرد؟ چالش‌های جدی یحیی گل‌محمدی در پیش است...
کارلو آنچلوتی معتقد است یازده امتیاز اختلاف با بارسلونا درد لالیگا فاصله درست و واقعی بین دو تیم نیست.
کارلو آنچلوتی منتظر یک شب جادویی دیگر در لیگ قهرمانان است تا با گذر از چلسی به نیمه نهایی برسند.
آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب پیروزی خانگی برابر رقیب دیرینه خود حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا دو رقمی کردند.
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از آرام ترین روزهای ابن فصل توانست به سادگی از سد لیورپول بگذرد تا خودش را آماده دیدار برگشت مقابل بارسلونا کند.
ترکیب رئال مادرید برای دیدار برابر بارسلونا در بازی امشب مشخص شد.
کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.
تلاش‌های رودریگو گوئس نتیجه داد و او فردا در فهرست رئال برای دیدار برابر بارسلونا خواهد بود.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
کارلو آنچلوتی قضیه رسوایی اخیر در مورد بارسلونا را به ضرر فوتبال اسپانیا و لالیگا عنوان کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی تیمش برابر الچه حاضر نشد به سوالی درباره رسوایی پرداخت پول به کمیته داوران اسپانیا صحبت کند.
در کنفرانس خبری پیش از فینال سوپرکاپ بین رئال مادرید و بارسلونا، صبح بخیر گفتن کارلو آنچلوتی سرمربی رئالی ها به زبان عربی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد. گفتنی است این بازی در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار خواهد شد. منبع: ورزش‌سه
مربیان رئال مادرید و بارسلونا یک روز قبل از فینال سوپرجام اسپانیا با یکدیگر روبرو شدند و برخوردشان بسیار گرم و دوستانه بود.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از رابطه خوبش با کارلو آنچلوتی و حس تحسینش برای بازیکنان رئال پرده برداشت.
رئال مادرید در حال حاضر در شهر ریاض عربستان در حال تمرین کردن است و خود را برای فینال سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا آماده می‌کند.
رئال دیگر صدرنشین لالیگا نیست و شب گذشته آن را دودستی تقدیم بارسلونا کرد. رئال از هفته ها قبل‌تر دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده بود.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.
بارسلونا صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت و هفته آینده به عنوان صدرنشین لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم کارلو آنچلوتی خواهد رفت.
اخیرا فاش شد که مسئولان بارسلونا با بدنساز تیم ملی برزیل تماس گرفته اند و از او خواسته اند تا بیشتر مراقب رافینیا باشد. کارلو آنچلوتی امروز درپاسخ به سوالی در این رابطه، واکنش جالبی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ