معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: دهه ۹۰ دهه افول تمام شاخص های اقتصادی بود، اما با اقدامات دولت سیزدهم از دام سرمایه گذاری و رشد صفر درصد رها شدیم.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود.
ایلام- وزیر کشور با تأکید بر اینکه در جای جای کشور شاهد پیشرفت هستیم، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دوره یکجانبه گری آمریکا تمام شده و دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم منجر به ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در دوره فعالیت وزارت نفت در دولت سیزدهم افزایش تولید با فرمایشات مقام معظم رهبری این مقوله به عنوان یک هدف راهبردی با تمام توان در دستور کار قرار دارد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.
وزیر جهادکشاورزی در دیدار با همتای زیمبابوه‌ای خود با اعلام اصول سیاست خارجی دولت مبنی بر تعامل سازنده با تمام کشورهای جهان، گسترش همکاری‌ها را با کشور دوست زیمبابوه مورد تاکید قرار داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: احدی در دولت سیزدهم از تخلف مصونیت ندارد و به همین دلیل تمام تصمیمات هیأت مولدسازی پیش روی چشم ۸۵ میلیون ایرانی اتخاذ خواهد شد
اولین مساله درباره تائید خبر اجرای سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم با قبول حق تحفظ این است که آن حق تحفظ‌های اخذ شده دقیقا چه هستند؟ به هر حال منتقدان دولت حسن روحانی که حالا سکانداران مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هستند، ۴ سال تمام بابت همین سند دولت قبل را تحت فشار‌های سیاسی قرار داده و حتی در مقاطعی پیشنهاد محاکمه مقامات دولت را بابت همین سند مطرح کردند.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیپلماسی محیط زیست با قوت تمام در دولت سیزدهم مورد توجه و حمایت جدی است.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با دفاع تمام قد از وزیر مستعفی دولت سیزدهم علت استعفای وزیر راه و شهرسازی را عود عوارض شیمیایی دوران جنگ اعلام کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تا دلتان بخواهد دولت سیزدهم موارد حضور در متن مردم در حوادث دارد.
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.
این کوتاهی‌ها تنها درباره مسئله آب بلکه در تمام زمینه‌ها از دولت قبل بر دولت سیزدهم تحمیل شده و دولت سیزدهم بالاجبار باید پاسخگوی تمام قصور دولت قبل باشد.
سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از برگزاری ۳۱ سفر استانی در یک سال که رکورد زده شد، امروز رکورد دوم با ۳۱ سفر استانی در یک روز شکسته شد، گفت: امروز تمام دولتمردان در تمام استان‌های کشور مهمان مردم هستند.
سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از برگزاری ۳۱ سفر استانی در یک سال که رکورد زده شد، امروز رکورد دوم با ۳۱ سفر استانی در یک روز شکسته شد، گفت: امروز تمام دولتمردان در تمام استان‌های کشور مهمان مردم هستند.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تأکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه جزء طرح های جدی و اساسی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: احیای این دریاچه جز با فعال شدن و مشارکت محوری مردم امکان پذیر نیست و باید تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی مردم به کار گرفته شود.
حال که دولت سیزدهم این شجاعت را داشته که سیاست ارز ترجیحی را اصلاح و به ریل اصلی خود بازگرداند، تعریف بار مالی جدید برای دولت می‌تواند به قیمت از دست رفتن تمام نتایج مثبت آن شود.
با هماهنگی و نظارت دامپزشکی، مرغ‌های زنده و سالم در واحدهای گرفتار سیلاب، تفکیک و به کشتارگاه ارسال می شود.
عامل کلاهبرداری با وعده فروش ادوات کشاورزی در دیوار دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ