باشگاه شباب الاهلی پیگیر پرداخت مبلغ رضایت نامه قایدی است اما نامه نگاری های آنها با استقلال به جایی نرسیده و این می تواند مشکل دیگری برای آبی ها باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر چه پیش بینی می‌شود آمار پیش ثبت نام زائران اربعین از یک میلیون نفر فراتر رفته باشد؛ با این حال اختلال در سامانه سماح بسیاری از متقاضیان برای ثبت نام را با مشکل مواجه کرده است.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
در بین تیم‌های مدعی، این تیم تا به اینجا در بازار نقل‌و‌انتقالات، بدترین عملکرد را داشته که چنین موضوعی در ادامه راه و در صورت برطرف‌نشدن مشکل، می‌تواند لطمه بیشتری بر پیکر تیمی بزند که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
سرمربی جدید استقلال کار سختی برای مقابله با مشکلات پیش روی خود برای موفقیت در این تیم دارد.
مسعود نیلی، دستیار اقتصادی حسن روحانی گفت: دوره آقای هاشمی ۱ سال و چند ماه سمت داشتم و سر مسائلی مثل نرخ ارز مشکل داشتم و نهایتا هم آمدم بیرون و خوب هم شد که آمدم بیرون. فکر می‌کردم در دولت آقای روحانی یک دوره استثنایی پیش آمده است. رفتیم و در سیاست خارجی صحبت کردیم، امتیاز دادیم و استقلال‌مان تضمین نشد.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
به تازگی و با تغییرات به عمل آمده در دستورالعمل تخصیص ارز برای نیاز‌های ضروری، مشکل عجیبی برای دانشجو‌ها پیش آمده است. وزارت علوم، برای پرداخت ارز دانشجویی به مبلغ حداکثر ۶۰۰۰ یورو، «سند ملکی» به عنوان وثیقه طلب می‌کند و تاکید هم دارد که سند حتما باید مربوط به یک ساختمان باشد!
اگر تصور می‌کنید در یک رابطه طولانی مدت مثل ازدواج قرار نیست هیچ بحث و گفتگو یا دعوایی بین شما پیش برود و همه چیز مانند روز‌های اول آشنایی شیرین و بدون مشکل پیش برود کاملا در اشتباهید.
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی گفت: یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود. اگر ما طبق آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی پیش رفته بودیم، امروز ایران باید کشور اول اقتصادی، فناوری، زندگی، آبادانی، پیشرفت و علم می‌بود.
برای همه افراد پیش می‌آید که در پیدا کردن لغات مناسب دچار مشکل شوند. ولی فرد مبتلا به بیماری آلزایمر گاهی کلمات ساده را از یاد برده و لغات نامناسب جایگزین می‌کند. درنتیجه جملات او نامفهوم می‌شوند. اشتباهات دستوری و ناتوانی دنبال کردن یک موضوع از دیگر نشانه‌هاست.
جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اقدام پیش‌دستانه سازمان بورس برای ارائه نکات فعالان و شرکت‌های بورسی به ستاد اقتصادی دولت پیش از نهایی شدن بودجه سال آینده کشور، گفت: بیشتر مشکلات حاکم در بورس که روند این روزهای بازار را تحت شعاع قرار داده، ناشی از مشکلات ساختاری اقتصاد کشور و ریسک‌های مربوط به بودجه است.
خیرا حمراوی، بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی، می‌گوید یک سال پیش هدف سرقتی خشونت‌آمیز قرار گرفته و به دلیل شوکی که به او وارد شده تا امروز از نظر روانی دچار مشکل بوده است.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
چرا هر زمان درباره تاج مشکل یا موضوعی پیش می‌آید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه تهدیدآمیز می‌نویسند؟
پاکستانی‌ها دو قطبی شده‌اند بین حامیان عمران خان و پیروان احزاب سیاسی سنتی پاکستان، بین اسلام گرایان و حامیان دموکراسی غربی و بین طرفداران ارتش و مخالفان آن. مخالفان عمران خان او را به عنوان یک پوپولیست خطرناک معرفی می‌کنند که از پیروی از هنجار‌های دموکراتیک خودداری می‌ورزد.
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش سی درصدی بودجه ورزشی باشگاه‌های صنعت مس در فصل پیش رو خبر داد.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ