مهاجم اروگوئه ای در صفحه شخصی خود تصویری از لیونل مسی منتشر کرد که در آن پیامی پر رمز و راز وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران گفت: روز عاشورا روز تجدید عهد است و روز تمسک به قرآن کریم و عترت پیامبر (ص) است.
بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از فوت شش نفر در پی برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان میانه خبر داد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
اگر ما جهت الهی رسالت را با ساختن تعبیر «پیامبر اسلام» کنار بگذاریم، درست به همان هدفی که مستشرقان از جعل و کاربرد این تعبیر داشته‌اند نزدیک شده‌ایم. آنان اعتقادی به این که محمد (ص) از طرف خدا آمده ندارند، اما با این مطلب که محمد (ص) دین اسلام را میان مردم آورده مشکلی نداشته و این تعارضی با معتقدات و باور‌های غیر دینی یا ضد دینی آنان ندارد. بنابرین به راحتی کلمه پیامبر اسلام را ساخته‌اند و به جای پیامبر خدا (ص) گذاشته‌اند.
یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
تبریز- برخورد خودرو شاهین با تریلی در کیلومتر ۱۵۰ آزادراه زنجان به تبریز دو نفر را به کام مرگ کشاند.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
والیبال ایران برای رسیدن به المپیک باید یک راه پر پیچ و خم را طی کند.
سردار حسین سلامی با بیان اینکه نگرانی برای به یغما بردن انقلاب بیهوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر اسلام است. خداوند همانگونه که از پیامبر اسلام و مبعث ایشان محافظت کرد، انقلاب اسلامی مارا نیز حفظ کرده است.
پیرزنی که دندان هایش در اثر پیری ریخته بود نزد پیامبر صلی الله علیه وآله آمد. وقتی پیامبر صلی الله علیه وآله او را دید فرمود: «پیرزنِ بی دندان وارد بهشت نمی‌شود.» پیرزن بسیار ناراحت شد. رسول اکرم صلی الله علیه وآله که دید او بسیار ناراحت است پرسید: «چرا گریه می‌کنی؟» با بغض پاسخ داد: «ای رسول خدا! من دندان ندارم.» پیامبرصلی الله علیه وآله نیز با خنده فرمود: «غمگین مباش! منظور من این بود که تو با این وضع وارد بهشت نمی‌شوی.»
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
لیونل مسی طبق معمول هر سال، پستی را به مناسبت پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 منتشر کرد.
پیمان کیا و پیام کیا متهم شده‌اند که بیش از یک دهه برای روسیه جاسوسی کرده‌اند. پر لیندوکویست، دادستان واحد امنیت ملی سوئد، اعلام کرد: این تحقیقی پیچیده درباره جرمی بود که تحقیق درباره آن دشوار است.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
در بخشی از بیانات رهبر انقلاب آمده است: آثار توحید را و نشانه‌های عملی توحید را انسان در روز ولادت هم میبیند. از داخل کعبه که بت‌ها در آنجا سرنگون میشوند تا برخورد با بت‌های طاغوتی، طاغوت‌های بزرگ بشری آن روز، فلان دریاچه‌ی مقدس خشک میشود، فلان آتشکده‌ی به اصطلاح مقدس خاموش میشود، کنگره‌های طاق کسری فرو میریزد، این حوادث رخ میدهد؛ لذا روز ولادت یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهمی است، روز بسیار بزرگی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: روز ولادت پیامبر اکرم (ص) یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهم و بزرگی است.
جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در مرکز توانبخشی هادی و مهدی
دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه در همایشی به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به سخنرانی پرداخت.
رهبر جنبش انصارالله به مناسبت سالروز میلاد پیامیر اسلام (ص) در اجتماع عظیم مردم یمن سخنرانی کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود به مناسبت رحلت آیت الله ناصری گفت: آن مرحوم در طول عمر پر برکت خویش اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی و شعائر اهل بیت (ع) داشتند.
پیامبر اسلام با تشکیل حکومت و به دست گرفتن قدرت سیاسی به سلب موانع برخورداری انسان از کرامت ذاتی و اثبات آنچه که کرامت انسان را به ارمغان می‌آوری، اقدام کرد. اولویت رسالت پیامبر اسلام (ص) نجات بشر از غل و زنجیرهای خرافه ها و تعصبات قومی و شرک بت پرستی و فتنه و فساد و از حکومت های فاسد و استبدادی بود
از جمله حقوق شهروندی مورد تاکید پیامبر در جنگ حدیبیه، شرط آزادی اسیران را تعلیم خواندن و نوشتن قرار دادند، یکی دیگر از حقوق شهروندی عدم تفتیش عقاید، محترم شمردن حقوق زنان، حق مالکیت، تساوی همه افراد، امنیت اجتماعی میباشد که در مقابل پیامبر برای هر کدام، دستوری دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ