قائم مقام باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم اعلام کرد که مطمئن باشند تیم خوبی برای فصل جدید بسته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال برای انتقال خالدآبادی از هوادار به این باشگاه توافق کرده بود اما این جابجایی به تاخیر افتاده است.
وحید امیری ستاره تیم پرسپولیس با ترک استادیوم کاظمی به باشگاه مراجعه کرده است.
قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد اما تصور می کند او امروز قراردادش را امضا کند.
باشگاه استقلال کار دشواری برای حفظ ستاره فصل گذشته خود دارد.
باشگاه استقلال تاکید دارد مذاکره با بیرانوند را در زمان اعلام فسخ قرارداد توسط این بازیکن انجام داده است.
قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به حواشی نخستین تمرین این تیم واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال از شباب الاهلی امارات شرایط صدور رضایت‌نامه ستاره ایرانی خود را درخواست کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد دروازه‌بان این تیم خداحافظی نکرده است.
قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات نخستین جلسه تمرینی پیش فصل این تیم واکنش نشان داد.
قائم‌مقام باشگاه استقلال می‌گوید در جریان پوسترهای عجیب در محل تمرین این باشگاه نبوده است.
کاپیتان استقلال وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.
باشگاه استقلال به دنبال تسویه حساب با بازیکنان خود برای ادامه همکاری است.
قائم مقام باشگاه استقلال پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
وحید امیری از معدود چهره‌هایی است که علاقه‌ای به کری خوانی ندارد.
رایج ترین داروهای تجویزی که افراد به آن حساسیت دارند پنی سیلین است اما آلرژی واقعی دارویی امری نادر است. هیچ راهی برای کسی اطمینان از حساسیت به یک دارو پیش از مصرف آن وجود ندارد. اگر پس از پس از آغاز مصرف یک داروی جدید علائم یا واکنشی را مشاهده کردید فورا به پزشک خود اطلاع دهید.
قالیباف هم در منگنه قرار گرفته است؛ از یک‌سو قشر هوادار یا نزدیک به تفکرات پایداری و از سوی دیگر اصولگرایان معتدل و همسو با قالیباف. او می‌خواهد دل همه را به دست بیاورد؛ امری که به نظر می‌رسد امکان‌پذیر نباشد. دلیل این دعوا هم مشخص است؛ طیف محافظه‌کار تقریبا از عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اطمینان یافته است؛ بنا بر این، آن‌ها برای به دست آوردن رای از همان بخش حاضر در انتخابات که بدنه اجتماعی اصولگرایان و محافظه‌کاران باشد، هستند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم تاکید کردم که موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند؛ در این راستا اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و به آزمایشگاه ارسال شده است؛ باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
محسنی اژه‌ای گفت: به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد ضمن این که هیچ ملاحظه‌ای هم در این خصوص نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: با دادستان تهران صحبت کرده ام که موضوع از نقطه تذکر به این خانم (مهسا امینی) و هدایت وی به محل دیگر به صورت ویژه بررسی کند و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ