قائم‌مقام باشگاه استقلال می‌گوید در جریان پوسترهای عجیب در محل تمرین این باشگاه نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش چپ‌پای ایران امیدوار است نمایش خوبی مقابل ازبکستان داشته باشند.
امیر قلعه‌نویی می‌گوید امیدوار است سال آینده تورنمنت کافا با شرایط بهتری برگزار شود.
امیر قلعه‌نویی یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
کاپیتان پرسپوليس در ادامه روند موفق این تیم، امیدوار است جدال با گل‌گهر را هم با برد به پایان برسانند.
کاپیتان امروز پرسپولیس در مورد جنجالهای بازی این تیم در ورزشگاه آزادی سکوت کرد.
مربی تیم ملی می گوید که برای حضور یا کناره گیری از تورنمنت کافا، امیر قلعه نویی باید نظر بدهد.
امیر قلعه نویی در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه در حاشیه بازی بزرگداشت مرحوم قایقران در مورد مسائل مهم جاری فوتبال ایران صحبت کرد.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
امیری بعد از اتفاقات جام‌جهانی قطر اکنون با امیدواری بزرگی مهیای یکی از آخرین تورنمنت‌های دوران فوتبالی‌اش است.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیر قلعه‌نویی یک مربی باتجربه و کاربلد است که امیدوارم تیم ملی با حضور او به موفقیت برسد.
وحید‌ امیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن لیست امیر قلعه نویی امیدوار به پیدا کردن فرصت دوباره در پیراهن تیم ملی است.
مدافع ایرانی ملی‌پوش الاهلی قطر انتخاب امیر قلعه‌نویی را یک اتفاق مثبت برای نیمکت تیم ملی می‌داند و مدعی است قادر خواهند بود شرایط برای قهرمانی شکل دهند.
امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتارهای ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتارهای ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.
امیری که در مسیر جام جهانی 2022 یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی بود، هنوز امیدوار است در جام جهانی هر چند کوتاه ولی شانس بازی به دست بیاورد.
وحید امیری پس از مصدومیت امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی است.
اهواز - رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودکان گفت: اکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است امیدواریم که معلم‌های نسل پر امیدی را برای ارتقای کشور پرورش دهند و ما به آنها این امید را بسته ایم.
فیزیوتراپ با سابقه تیم ملی ابراز امیدواری کرد امیری با این روند به جام جهانی برسد.
مرد کروات تیم ملی امیدوار است بتواند در جام جهانی قطر از وحید امیری استفاده کند
فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت درمانی هافبک ملی پوش پرسپولیس را تشریح کرد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
امام جمعه موقت تهران گفت: امیدوارم همه تلاش دولت برای اصلاح نظام بانکی به کار گرفته شود که تا این امر رخ ندهد امیدی به اصلاح ساختار اقتصادی نیست.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ