قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات نخستین جلسه تمرینی پیش فصل این تیم واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلیل محبی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: من یک آماری را برای شما بخوانم با توجه به اینکه گفتم به عرف بی اطلاع نبودیم، ببینید سال ۱۳۹۸ نظرسنجی انجام شد گفتند که حجاب شرعی را شما چقدر معتقد هستید که این باید الزامی باشد توسط حکومت، ۷۱ درصد مردم موافق بودند، بعد از اینکه اتفاقات پارسال و فوت خانم امینی اتفاق افتاد، مردم در نظرسنجی بعد از این اتفاقات گفتند که ۷۱ درصد تبدیل به ۴۰ درصد شد و ۳۰ درصد ریزش داشت.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عزادار شد.
پرسپولیس، سپاهان و استقلال سه تیم شایسته برای قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر بودند که پرسپولیس در هفته های پایانی بهتر از دو رقیب کار کرد و در نهایت به جام رسید.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دنبال تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ هستند.
حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی یک اتفاق خوب برای ستاره بوشهری استقلال یعنی محمد محبی بود.
حسن قشقاوی، سفیر ایران در مادرید با امیر عابدزاده که به تازگی محل سکونت وی در اسپانیا دچار حریق شده بود، احوال پرسی و گفتگو کرد.
خانه امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی تیم پونفرادینا در اسپانیا آتش گرفت که خوشبختانه تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده است.
خانه امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی تیم پونفرادینا در اسپانیا آتش گرفت که خوشبختانه تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده است.
روز گذشته پیش از بازی گل‌گهر با پرسپولیس اتفاق جالبی رخ داد.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
قم- فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
شریعتمداری گفت: فوت خانم مهسا امینی اتفاق ناگواری بوده است، ولی این رخداد آنگونه که تمامی شواهد و اسناد نشان می‌دهد اولاً؛ ربطی به نیروی انتظامی ندارد و ثانیاً آشوب‌ها و اقدامات وحشیانه آشوبگران نمی‌تواند در واکنش به آن صورت پذیرفته باشد.
دبیر عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: منتظر گزارش دستگاه‌ها برای اتفاق رخ داده درباره خانم امینی هستیم.
این نماینده مجلس در پایان گفت: امروز بعد از بررسی علل و عوامل این اتفاق به ریشه یابی در مقوله فرهنگ و حجاب که جای صحبت بسیار دارد، خواهیم پرداخت.
این نماینده مجلس در پایان گفت: امروز بعد از بررسی علل و عوامل این اتفاق به ریشه یابی در مقوله فرهنگ و حجاب که جای صحبت بسیار دارد، خواهیم پرداخت.
نیروی انتظامی، به‌واقع در پی اصلاح اجتماعی به‌صورت «عمیق» و «ماندگار» است و نمی‌خواهد «دافعه حداکثری» بیافریند.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
محمد انصاری به اتفاق اخیر در خصوص مهسا امینی واکنش نشان داد.
مجموعه‌ی رفتار‌ها و وقایعی که موجب این اتفاق ناگوار و تأسف برانگیز شده، هم غیرقانونی است، هم غیرعُقلائی است و هم نامشروع.
درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ