قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد دروازه‌بان این تیم خداحافظی نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وانگ‌ایی انتصاب مجدد وی به وزیری امور خارجه جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
فرمانده نیروی هوایی با حضور در منزل شهدای مدافع حرم، حسین معز غلامی و مهدی ذاکر حسینی با خانواده این شهدای والا مقام دیدار کرد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه با حضور در دیوان محاسبات کشور با سیداحمدرضا دستغیب رئیس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفت وگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان در پیامی به حسین شریعتمداری، درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.
کاپیتان استقلال وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.
سیدحسین حسینی و وحید امیری به احتمال زیاد برگزارکننده مراسم آغازین بازی در کنار پیام حیدری خواهند بود.
حسین امیر عبداللهیان در روز پنچ شنبه بعد از دیدار با وزیر امور خارجه عربستان سعودی در پاسخ به سوالی در مورد دیدار و مذاکراتش با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود گفت: مذاکرات انجام شده خوب و روبه جلو بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با صدور پیامی درگذشت پدر امیر دریادار حسین خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی را تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی، درگذشت پدر امیر دریادار حسین خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی را تسلیت گفت.
امیر حسین ثروت جو گفت: اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده است که برای پیشبرد این امر مشوق‌های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
وزیر امور خارجه قطر گفت که در دیدار با وزیر خارجه آمریکا پیرامون مذاکرات بین ایران و دیگر کشورها و دیدار اخیرش با حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود رایزنی کرده است.
امیر حسین اسفندیار می گوید بحث المپیک توکیو برایش تمام شده اما هیچ وقت هم متوجه حرف‌های آلکنو نشده است.
چهارمین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر شنبه (۲۸آبان ۱۴۰۱) زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. سید حسین حسینی و وحید امیری بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
دو ملی‌پوش فوتبال ایران بدون سوال چالشی نشست خبری را به پایان رساندند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با دستور کادرفنی حسن یزدانی و امیر حسین زارع به مسابقات جام جهانی کشتی آزاد اعزام نمی‌شوند.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به تغییرات در کادرفنی و حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، گفت: تلاش بر این است که حضور موفقی در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت که ساره جوانمردی قرار است به جمع اردونشینان اضافه شود.
سرمربی جدید تیم ملی پاراتیراندازی معرفی شد.
انتخابات خانه سینما اخیراً برگزار شد که در نهایت با رای گیری و تعیین هیات مدیره متشکل از علی لقمانی، رسول صدرعاملی، محمد مهدی عسگرپور و مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی و جابر قاسمعلی و امیرحسین اثباتی به عنوان اعضای علی البدل همراه شده بود.
با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. شگفتی این انتخاب بالاترین رای برای علی لقمانی و عدم انتخاب امیرحسین اثباتی بود.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ