مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در نطقی آتشین از مافیایی فاسد علیه حقوق فوتبال صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز وضعیت مهدی هاشمی نسب برای دیدار فردا برابر ملوان مشخص نیست.
آنچه مهم است اینکه نه می‌توان نسبت به توافق صورت گرفته با طرف امریکایی برای تبادل چند زندانی و آزادسازی ۶ میلیارد دلار – در صورت تحقق- آن‌قدر ذوق زده شد که تصور شود از همین فردا یخ‌های ضخیم بین ما با امریکا رو به آب شدن است و نه این میزان تلاش دولت و تسلیم شدن امریکا را در مقابل ایران بی ارزش و صرفاً حرکت تبلیغاتی به حساب آورد.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
گرمیو فردا با بوتافوگو، صدرنشین لیگ برزیل روبرو می‌شود اما مربی و مدیران تیم نمی‌دانند برای این بازی می‌شود روی لوییس سوارز حساب کرد یا نه.
بیماری آلزایمر که شایع‌ترین شکل زوال عقل است ۶.۷ میلیون بزرگسال بالای ۶۵ سال در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این بیماری نه تنها حافظه فرد را به آرامی از بین می‌برد بلکه مهارت‌های ارتباطی او را نیز کاهش داده و توانایی درک معانی واژگانی یا یافتن واژگان مناسب را از بین می‌برد.
سرمربی تیم هندبال سپاهان اعلام کرد تیمش فرصت زیادی برای شادی ندارد و از فردا برای جام باشگاههای آسیا آماده می شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.
بارسلونا نه فردا که همین امشب نیز می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
آقای گل کرمانی‌ها از انگیزه‌اش برای باز کردن دروازه پرسپوليس در دیدار فردا می‌گوید.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند به پیروزی مقابل نساجی دست پیدا کنند.
وینگر فرانسوی بایرن مونیخ از احتمال بازی یا غیبت امباپه در بازی فردا ابراز بی اطلاعی کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار تیمش با بایرن مونیخ گفت امباپه اگر فردا به میدان برود برای بازی کردن در زمین خواهد بود و نه ترساندن حریف.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به فعالیت حبیب کاشانی در تیم امید واکنش نشان داد.
مانوئل آکانجی، مدافع میانی تیم ملی سوئیس، مدعی شد هدف این تیم کسب سه امتیاز دیدار با صربستان است.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوتی که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
نه تیبو کورتوا و نه آنتونیو رودیگر نتوانستند امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شوند تا به احتمال زیاد شانس بازی برابر بارسا را از دست بدهند. فردا همه چیز مشخص می شود.
مورایس: همه برد می‌خواهند اما حریف فردا پرسپولیس است نه استقلال!
تیم های ملی ایران و سنگال فردا در ورزشگاه خانگی تیم آدمیرا واکر اتریش به میدان خواهند رفت.
پس از قرارگیری شرزود تمیروف در لیست مازاد، حالا پرسپولیس پروژه جذب مهاجم دوم را پیش می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ