حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوتی که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ضمن بر شمردن مشکلات این تیم در دیدار مقابل ژاپن، گفت: در چند سال اخیر زنگ خطر برای والیبال ما به صدا درآمده و باید تلاش بیشتری کنیم تا به جایگاهمان برگردیم.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت تاسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت اسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کردند.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با «خلیلی» حضور کاردار سفارت ایران در بیروت از پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیما اکس (شکستن دیواره صوتی با این تفاوت که اگر همه چی به خوبی پیش برود هیچ کسی روی زمین متوجه آن نشود) دست یابد.
گزارشگر و مجری صدا و سیمای استان بوشهر در یک سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.
گزارشگر و مجری صدا و سیمای استان بوشهر در یک سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.
هواداران مراکشی حاضر در ورزشگاه مولای عبدالله رباط، هنگام تماشای دیدار الوداد و الهلال، سرمربی تیم ملی عربستان را تشویق کردند.
«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان، با آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی خبرنگاران تحریمی صدا و سیما دیدار کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
صبح شنبه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد که این دیدار به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم اراک، با فیلمبردار صدا و سیما درگیر شد.
زنگ آغاز رقابتهای لیگ تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۴ دیدار در خانه تکواندو به صدا در می‌آید.
زنگ آغاز رقابتهای لیگ تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۴ دیدار در خانه تکواندو به صدا در می‌آید.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما در حال پخش است، جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها از طریق ارتباط تصویری با حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط هستند.
سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ